Mjøsa: Verkstedplass, Lillehammer.

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Blir snart en ledig plass i "verkstedet" jeg driver i. God plass til 1 prosjekt, i tilegg til eventuell panikkskruing på bruksbil. Lokalet ligger nedenfor stasjonen i Lillehammer, inn mot Gudbrandsdal Uldvarefabrikk.

1000 kroner i måneden inkl. strøm og varme, 2000 kroner i depositum.

 

Hvis noen er interessert så si fra. Har muligens ett par som vil inn, men det blir tatt en diplomatisk vurdering utifra hvem vi stoler på, og hvem vi anser som ryddige og ålreite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump: Flere som vil komme med en ytring? :bump:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det du har verksted sammen med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som er der inne nå er Henning Moshølen (NAF), Ole Henrik Lystad (Rød Nissan 200SX), Even Børsheim (Grønn Opel Omega), og meg selv. På veg ut er (så vidt meg bekjent) Daniel Fallon.

 

Lokalet er på ca 120 kvadrat hvis jeg ikke husker helt feil. Etter at vi har flytta inn har vi hatt 5 biler og 2 sykler som fast innventar, og da er det enda plass til 2-3 biler til på litt mindre fast basis.

En slags mulighet for grav er det også, hvis man fjerner ei jernplate i gulvet.

 

Toalett/dusj og oppholdsrom nede i kjelleren.

Pelletsfyring og strøm inkludert i leia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke ledig lenger detta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, denne er ikke ledig lenger. Nå har jeg dessuten 3-4 stykker som står i kø for å komme inn, så tror det kan bli en stund til. Men vil gi beskjed i tråden her hvis det skulle bli noe ledig igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.