Anbefalte innlegg

Bilen har akkurat vært inne på verksted nå for en liten service. De ringte idag og sa at jeg hadde en feilkode på gasspjeldet mitt som tydet på det var feil innstilit... De greide ikke komme seg innpå for å endre disse så det jeg lurer på er hvordan mann kan logge seg inn og endre på disse...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noen spesielle innstillinger bortsett fra grunninnstilliga som man kan gjøre med VAS eller VAG-COM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noen spesielle innstillinger bortsett fra grunninnstilliga som man kan gjøre med VAS eller VAG-COM

 

Er dette noen stor jobb? Og hvorfor fikk ikke verkstedet tilgang til dette? De fikk jo lest ut feilkodene å da har de jo kontakt med ECU'en...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 30 sec jobb det der. Rart hvis de ikke har prøvd det.

Kan hende de ikke fikk det til da.

Feilen er som regel da at spjellet ikke lukker seg.

Kan prøve å rense spjellet for dritt, får så prøve grunninnstille det igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

plagdes nå j.... med å få mitt kalibrert.

måtte gjøre det reint med elektronik rens for å få det til.(bak det sorte lokket.)

men tror jeg må bytte det, for bilen jagger litt på tomgang før den stabiliserer seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Tusen takk for svar! Da skal jeg gjøre det skikkelig rent for så å prøve igjen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.