#1 Skrevet Mai 30, 2006 Skulle til Sharif for å kjøpe felger for noen uker siden, men endte opp på hellerudsletta på bilmesse istede. Ettersom vi alle vet er ikke Sharif noe særlig lett mann å få tak i på telefon eller mail, så jeg sjansa å dro en tur. Men når jeg kom ned var det tomt for A8 18" Såklart Men det var egentlig like greit, kjærlighet ved første blikk da jeg traff på Koya F502, 5-112, 8x19: flau : På Hellerudsletta. http://www.vwaudi-club.no/images/members/7225/Cars/5021/2002318620447738c7679c6.JPG http://www.vwaudi-club.no/images/members/7225/Cars/5021/80642524344773884dccc0.JPG Det endte med at jeg kjøpt de med Andrå Felg og dekk på Ilseng utenfor Hamar, viste seg at de gir ganske gode rabatter til medlemmer og knuste ihvertfall den "fantastiske messeprisen til PolePosition: rock : Veldig god service, og vi fikk ordna veldig gunstig transport hjem til meg også. Er å anbefale! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2006 Tøffe felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2006 Tøffe felger takk:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2006 Ser bra ut Tenkte på noen ala de der selv. bare med kant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2006 Hva kostet herligheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2006 Veldig fine! De ser veldig bra ut!!! Ser bra ut Tenkte på noen ala de der selv. bare med kant De har da kant!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2006 Du har ikke bilde som viser hele bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2006 Hva kostet herligheten? hele pakka kom vel på rundt 14000 med frakt kjøpte bare noen nankang dekk:P men funker jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2006 Du har ikke bilde som viser hele bilen da? Den nederste linken tro jeg er av hele bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2006 Veldig fine! De ser veldig bra ut!!! De har da kant!? takk takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2006 Den nederste linken tro jeg er av hele bilen haha, bare jeg som ikke scrolla helt til høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2006 Ser bra ut Tenkte på noen ala de der selv. bare med kant Fatter ikke helt her men.. Er ca. 10cm med kant på disse felgene....!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...