Anbefalte innlegg

Dette er sikkert gammelt nytt, men jeg har ikke sett den før, lurte først litt på hva det var, men så jo fort det.

http://eurofoto.no/show_album.php?aid=1125065

Ps. bilder tatt med mobil, så kvalitet etc kunne nok hvert bedre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å se noe i det hele tatt på de bildene, men jeg regner med at det var denne du så?

IMG_1547Medium-vi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jup, litt bedre bilde det der, må jo være fin og reise på treff med, slipper telt iallefall. Om det ikke bare er en budbil som reklamen tilsier :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje en kombinert bil: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig bil det der!

En ting jeg så på bildet...

: haha : : haha : : haha : : haha :

Er det bare meg eller krenger corållan litt mye i den svake svingen?

show_image_stream.php?bid=43757439&dx=58

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh daim: eek :

: haha : : haha : : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å se noe i det hele tatt på de bildene, men jeg regner med at det var denne du så?

veit du om dette er den samme som tidligere var rød?

husker det brukte å stå en identisk rød på lillehammer for noen år tilbake...

kul sak : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at denne har hvert rød!;) denne bilen er opprinelig laget av KBE budbil og transport i Larvik om jeg ikke husker helt feil.. :o gikk som budbil og reklame i larvik i flere år! den var til salgs for en måned tid siden på autodb..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at denne har hvert rød!;) denne bilen er opprinelig laget av KBE budbil og transport i Larvik om jeg ikke husker helt feil.. :o gikk som budbil og reklame i larvik i flere år! den var til salgs for en måned tid siden på autodb..

Stemmer det, de bygde den, husker det også sto en artikkel om den i "Kjør Bedre" for 10+ år siden, like etter at de bygde den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at det var KBE budbil som hadde den. Så den for første gang på et VW-treff på Valle Hovin. Tror det var i 1994.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.