#1 Skrevet Mai 31, 2006 noen som kan fortelle meg hvordan greddy bensintrykksmåler kobles.. har 4 ledninger.. rød/sort/orange/hvit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2006 ingen som vet hvor jeg kan finne ut dette heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2006 er det strømmen du skal koble?? det er en minus kabel og resten er + en av di ytterste er er - vil anta at den er svart hvis ikke dette hjalp skal jeg finne det ut i kveld. må bare ut å se på bilen først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2006 ikke brukt disse før men tipper at sort-jord rød- konstant + orange- + som er tennings styrt hvit-til giveren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2006 er egen kabel fra giveren til måleren.. åsså kommer det 4 stk fra måleren. får lys i måleren hvis jeg kobler hvit på + og sort på minus.. di andre to er jeg litt usikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2006 hvis du ikke har fiksa dette, så skal resten av kabla til + det er 3 pluss, lys i målern, drift strøm til instrumenter, og strøm til giver. hvis jeg har forstått det riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2006 Rød +12v konstant Oransje +12v tenning Hvit +12v dimmer Sort - jord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2006 Rød +12v konstantOransje +12v tenning Hvit +12v dimmer Sort - jord jeg har ikke noe konstant støm på den. alle går på tenningen. skal den dimme når du setter strøm på ene ledningen.?? ikke merka dette. men godt mulig. mente det var en egen lys ledning forde man skulle kunne koble denne inn på instrumentlyset. da vil lyset lyse sammen med de andre inst.. og kunne dimmes likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2006 har koblet sort til minus og resten til tennings pluss.. fungerte helt fint takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...