#1 Skrevet Mai 31, 2006 OK. Da nærmer deg seg helg og kosetur for folket. Lurer bare på hvor mange biler vi blir 09.30. OBS: Vi setter 09.30 som avreisetidspunkt. Møt opp litt før. Følgende er bekreftet: - Stian Helgesen - Audi S3 - Preben Johannesen -Seat Ibiza - Vidar Matre - Aud A3 - Ronny Sunde - Audi A4 - Stig Samuelsen - VW Polo - Petter Schrøder - VW Golf - Ståle Eide - Audi A4 - Ørjan Jacobsen - VW Passat - Hilde Paulsen - Audi S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2006 Mulig også meg i Polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2006 Jeg blir med med Golfen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2006 jeg hadde tenkt å kjøre med dere men dama får ikke gå tidlig så jeg må vente på henne...kjører i tre fire tiden antar jeg..så om det er nokken andre som skal kjøre i den tiden så kan vi kjøre sammen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2006 Jeg kommer kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2006 Jeg kommer kanskje.. KANSKJE........ ja! Vi ses på Våler gutta! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2006 Eg e med: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2006 Jeg er med. Skriv meg opp på listen Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2006 Jeg reiser i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2006 Sett meg og på listen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2006 Da blir vi jo en fin liten gjeng! Husk på at Arnanipatunellen kan være stengt. Snakket med Thomas i dag og de ble sittende fast i kø. Omkjøring rundt Garnes i så til felle. Vær litt før så vi kommer opss avgårde til avtalt tid! Ha en fin kveld folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2006 Jeg stiller også for avreise 0930 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...