#1 Skrevet Mai 31, 2006 Har tenkt å ta ut forsetene i golfen for å rense teppet,men det er side air-bagger på de.Så spørsmålet er da er det noe jeg må tenke på da jeg demonterer setene,må bilen på verksted for å resette feilkoder ellerlignende?? Er det ellers noen tips ang demontering av seter,bilen er 98 golf gti. -Hvilke rensemidler bør jeg bruke på teppet? (har sølt 1l kaffe på teppe: bh : ) -Hvilek rensemiddel i tak,dashboard,stoler(stoff) og utvendig bilen skal shines fra innerst til ytterst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2006 Hvis du ikke skrur på tenningen mens setet er ute skal det ikke komme feilkode! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2006 Forsiktig med koblingen i sete! dinna sokkelen bruker å klikke så ledninga må loddes.. Airbag lampa mi lyse å det har den gjort siden første gang jeg støvsugde bilen inni. Må vist lodde å styr og så langt har ikke jeg komt, lampa begynner faktisk å bli fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2006 En gylden regel når man skrur bil som involverer elektriske kompnenter: kople fra batteriet først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2006 før du begynner må du koble fra batteriet..når du er ferdig og sete er kommet inni igjen må du slå på tenningen lukke dørene gå fram i motorrommet å koble på batteriet igjen..greit å våre ute av bilen hvis airbagen smeller..hvis du gjør det på den måten skal det normalt ikke komme feilkode på den biltype..har hatt ute mine seter og uten at det kom feilmelding..hvis det kommer feilmeld. er det 99,99% sikkert at du bare trenger å få slettet feilen via hiddenutstyr hos et møller verksted..det vil eg regne med ikke koster noe..hos oss i møller bergen gjør vi hvertfall sånn gratis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...