Fanger fra 92mod A80 på 89mod Coupe ?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det passer over ens med fanger fra en Audi 80 92 modell på Coupe 89 modell ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten framfanger det er snakk om...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg _tror_, uten at jeg skal si at jeg er skråsikker, at den ikke vil passe, siden -89 coupe er tilnærmet lik B4 karroseriet. Men når jeg tenker meg om så er det vel egentlig bare hjulbuer som er forskjell, litt større på 90'en, og kanskje festene til fangeren, men de går vel an å gjøre noe med.

Men er ikke den fangeren fra -92 den som er svart plast/ikke lakket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coupé har B4-hjulbuer uansett om den er fra 88-91 eller 92-96, så det passer. En annen sak er at Audi 80-fangeren ser mye kjedeligere ut enn Coupé-fangeren så lenge den ikke er fra en V6, Cab, S2 eller Competition..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men den andre er ikke en coupe, såvidt jeg kan se. Og da er det jo svarte plastikkfangere på 92 sedan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være delvis lakkert på alle B4 såvidt jeg vet. Bare Audi 80 B3 som har ulakkerte plastfangere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje det var jeg som tenkte at B4 kom i 94, men da tok jeg vel egentlig feil? Og da skal jeg være enig med deg! :) My mistake!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.