Anbefalte innlegg

Har et sett felger på hånden men vet ikke hva verdien på disse er? Noen som vet? 9x15" i god stand.

IMG_0658_Mindre.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OH GAD DAIM....: eek : de var gromme..kjøp de uten tvil;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. ja sysnt de er gromme selv, men er usikker på hva de er verdt. Med en skikkelig runde med autosol hadde dette blitt gromt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

misunnelig: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vell gamle Opel felger (Lexmaul Equip eller noe slikt) med lavt innpress (ET5?) sikkert brukt på Manta?

Har vært flere slike for salg de siste årene og prisen har vært rundt 1500-2000 for settet om jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vell gamle Opel felger (Lexmaul Equip eller noe slikt) med lavt innpress (ET5?) sikkert brukt på Manta?

Har vært flere slike for salg de siste årene og prisen har vært rundt 1500-2000 for settet om jeg ikke husker feil.

Og det er for felger som er 9x15" med så brei kant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk kun sett de i 9x15 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir disse på golf 2 når innpresset er så lavt? Har på følelsen at det stikker 2-3 cm utafor hjulbua?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir disse på golf 2 når innpresset er så lavt? Har på følelsen at det stikker 2-3 cm utafor hjulbua?

ble vel levert med 400 breddingen disse felgene så de vil nok stikke langt ut...

vanlig ET på 9" er vel rundt 15 på golf og da blir det godkjent med G60 breddere (disse vil stikke 1 cm til lenger ut)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble vel levert med 400 breddingen disse felgene så de vil nok stikke langt ut...

vanlig ET på 9" er vel rundt 15 på golf og da blir det godkjent med G60 breddere (disse vil stikke 1 cm til lenger ut)

Har breddere og noen 195/45 15 dekk liggendes. Kanskje det blir nok strekk på dekkene (om de går på 9" felg da.) til at den stikker innafor breddinga da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse felgene ble ikke solgt sammen med 400-bredderne, men derimot sammen med Lexmauls eget styling/bredderkit. 9" var for å bruke bak. Foran brukte man 7X15 ET 25 (det var bare bredding bak). De var godkjente med 205/50 foran og 225/50 bak.

195/45 vil bli køddent å få på og det vil være over grensa for uforsvarlig. På disse felgene bør du ha 215/40-15, som lages av bl.a. Dunlop og Toyo. Ser for meg at det kan bli knapt med plass. Spesielt foran. Her trengs enten G60-breddere eller bredding i stål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse felgene ble ikke solgt sammen med 400-bredderne, men derimot sammen med Lexmauls eget styling/bredderkit. 9" var for å bruke bak. Foran brukte man 7X15 ET 25 (det var bare bredding bak). De var godkjente med 205/50 foran og 225/50 bak.

195/45 vil bli køddent å få på og det vil være over grensa for uforsvarlig. På disse felgene bør du ha 215/40-15, som lages av bl.a. Dunlop og Toyo. Ser for meg at det kan bli knapt med plass. Spesielt foran. Her trengs enten G60-breddere eller bredding i stål.

Har som sagt g-60 bredding på bilen da.. i tillegg til godt valsede hjulbuer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom at jeg har fått felgkantene mine til bbs rs felgene er nok dette kjøpet ganske så uaktuelt. PM om noen vil ha nr. til han som selger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.