#1 Skrevet Mai 31, 2006 Vet noen om steder som har bra utvalg av sånne type koblinger? det er sånne røde/blå jeg mener. Skal ha til oljereturen på turboen! og muligens til vannkjølinga på turboen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2006 Ingen?? Hadde håpet å slippe å ringe rundt til alle butikkene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2006 er en liten "privat nettbutikk" som heter jma.com eller no husker ikke om det er com eller no eller hva sånn i farta. der husker jeg å ha sett slike koblinger. han selger også litt ic og div 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2006 Ingen?? Hadde håpet å slippe å ringe rundt til alle butikkene.. http://www.summitracing.com, men da kan det hende det lønner seg å bestille litt mer enn bare et par koblinger;) OT: Hva for noe turbo har det blitt på deg nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2006 Takker for svar og tips! Kikka på sidene til Summit igår, de har veldig mye fint der, men gud veit hva frakta vil koste.. Det sto at man ble belastet for frakt etter at bestillingen var sendt inn, og jeg liker å vite sånt påforhånd.. Nå skal det RS2 turbo på'n! Venter bare på nytt eksoshus fra Tyskland.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2006 http://www.jma.no/ der varn gitt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2006 Takker for svar og tips! Kikka på sidene til Summit igår, de har veldig mye fint der, men gud veit hva frakta vil koste.. Det sto at man ble belastet for frakt etter at bestillingen var sendt inn, og jeg liker å vite sånt påforhånd.. Nå skal det RS2 turbo på'n! Venter bare på nytt eksoshus fra Tyskland.. Ja ja mye vil ha mer, kjenner til det... Jeg har ikke handlet fra summit enda selv, men generelt ligger det mellom 50-100 usd på en vanlig 10day USPS forsendelse. rundt 200usd med DHL, Fedex e.l. Det er ihvertfall min erfaring hvis det hjelper noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...