#1 Skrevet Mai 31, 2006 Ser ut for at jeg helt plutselig har fått tak på et sett sjeldne Brabus-hjul i dimensjon 9,5*18 0g 10*18! De er ikke strøkne, så det blir et oppusingsobjekt. Vet heller ikke hva jeg skal bruke dem til, det får tiden vise! De er ivertfall gull i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2006 Hørtes bra ut, noen bilder av de eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2006 Er det ikke de 3 eikede Monoblock II som sto på SL600? Finnes isåfall som 2 delt og støpt, sistnevnte ser slik ut: Kan vell håpe at det er de penere Monoblock III? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2006 Er det ikke de 3 eikede Monoblock II som sto på SL600? Finnes isåfall som 2 delt og støpt, sistnevnte ser slik ut: Kan vell håpe at det er de penere Monoblock III? Sistnevnte sef Regnet med mr. Askvig hadde bilder på lur ja Synes de er steintøff! Blir mulig litt bredt forran da det er et 28, men bak med et 24 blir pørfekt, tenker å sette dem på Passaten etter oppussing ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2006 Såg bildene på Finn etteprå så ble lettet over at du ikke hadde kjøpt deg 3-eikede felger Helt kurrante vinterfelger dette ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2006 Såg bildene på Finn etteprå så ble lettet over at du ikke hadde kjøpt deg 3-eikede felger Helt kurrante vinterfelger dette ja He he tre-eika felger hører hjemme på Saab... altså ingensteds Vinterhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...