#1 Skrevet April 27, 2004 Noen som er klar for en tur til molde på 1.mai?Tenkte Vi kunne samle en gjeng og reise oppover.Får vel vite litt mer konkret om når og hvor av Knut Arne snart tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2004 Ser ut som det blir fra kl.10 og utover på Statoil Bolsøneset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2004 Har tenkt meg oppover. Blir det å kjøre samla tropp oppover? E med i tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2004 Opprinnelig postet av Thorbjørn Aspehaug fra kl.10 og utover.. EINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!! Blir vel kanskje med en liten tur, ja! Hvilken statoil er Bolsøneset? SNAKK NORSK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2004 Statoil Bolsønes er borte ved Møller i Molde... eller enda 200meter lenger bort i gata der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2004 Okidoken! Men tenkte mer på når vi kjører herifra jeg! Hvis det begynner 10 der, så må jo vi, tja...halv 5 om morgenen, for å være sikre på at alle er der til 8?? Jeg er i allefall med, så lenge vi kommer hjem tidsnok til at jeg får slukt i meg en heilflaske eller to... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...