#1 Skrevet Mai 31, 2006 Hei. Er den noen som har mulighet til å ta med seg 4 stk 16"felger med dekk fra Bergen til Våler nå kommende helg?? Hadde vært kjempefint om noen hadde hatt plass, og orket å tatt de med:) Får selvfølgelig litt betalt for det:) Mannen som har dem bor i Fana, like utenfor bergen. Han kan også møte opp i Rådalen for evnt levering der. Om dette ikke passer kan han også nåes på telefon for å avtale møtested (jeg har mobilnr hans) Håper inderlig noen har mulighet, litt langt til Bergen fra Elverum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2006 Hei. Er den noen som har mulighet til å ta med seg 4 stk 16"felger med dekk fra Bergen til Våler nå kommende helg?? Hadde vært kjempefint om noen hadde hatt plass, og orket å tatt de med:) Får selvfølgelig litt betalt for det:) Mannen som har dem bor i Fana, like utenfor bergen. Han kan også møte opp i Rådalen for evnt levering der. Om dette ikke passer kan han også nåes på telefon for å avtale møtested (jeg har mobilnr hans) Håper inderlig noen har mulighet, litt langt til Bergen fra Elverum Jeg har evt plass..finner ut om jeg har plass i morgen..kan nåes på tlf 97070756 Mvh Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2006 Jeg har evt plass..finner ut om jeg har plass i morgen..kan nåes på tlf 97070756 Mvh Jan Dette høres jo knallbra ut! Er en til som mulig har plass også. Kan sende ei melding/ringe deg imorgen jeg dersom jeg trenger frakt:) Takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...