Video: Audi RS4 vs. BMW M3 CS

Anbefalte innlegg

Mye att og fra her nå... :P

Selv om jeg liker Audi bedre en BMW kunne jeg godt tenkt meg en BMW.

Men må bare si at det passer seg ikke å test disse to bilen opp mot

hverandre.

Kommer Audi med en sports coupe, ja da kan vi snakke duell.

(Eller BMW med en Touring M3 eller 4 dørst).

Du har et sport poeng der. Kan ikke sammenligne disse to bilene! M3 er en sports coupe som har en god del racing elementer i seg. Mens RS4 er en sabla rask familieracer. Disse hører hjemme i to forskjellige segment! Som sagt en kommer de med en touring kan de sammenlignes :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M3 fan på min hals? Kanskje, etter to år i en RS4 er det vel greit å prøve noe helt annet..

Må jo være greit å diskutere dette på dette forumet uten at du kaller det forutinntatt og synsing?

Jeg har heller ikke problemer med å si at nye RS4 trolig er en meget potent bil.

Og det var heller ikke meningen å tråkke noen på tærne.

Jeg blir i hvertfall ikke tråkket på tærne av at noen mener M3 er "bedre" enn RS4, men debatten før mitt innlegg bar preg at du mente M3 er "bedre" enn RS4 og da måtte jeg bare påminne at Audi sikkert, mht deres erfaringer med rwd i DTM, kunne klart å bygge en RS4 som oppfører seg rimelig likt som M3 hvis de ville.

Leste bare litt i tråden du linket til og der var det mye synsing og forutinntatte uttalelser ja, litt bedre på vårt forum heldigvis ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel uansett så enkelt som at en Audi entusiast helst vil ha RS4, og en

BMW entusiast helst vil ha M3 - oftest! Så, sånn er det vel bare :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir i hvertfall ikke tråkket på tærne av at noen mener M3 er "bedre" enn RS4

Bra du ikke føler det sånn:)

er vel uansett så enkelt som at en Audi entusiast helst vil ha RS4, og en

BMW entusiast helst vil ha M3 - oftest! Så, sånn er det vel bare :o

Hva om man har lyst på begge deler : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye att og fra her nå... :P

Selv om jeg liker Audi bedre en BMW kunne jeg godt tenkt meg en BMW.

Men må bare si at det passer seg ikke å test disse to bilen opp mot

hverandre.

Kommer Audi med en sports coupe, ja da kan vi snakke duell.

(Eller BMW med en Touring M3 eller 4 dørst).

BMW kommer neppe med 4wd på sine M-biler. Dette i seg selv gjør vel at disse bilene ikke helt kan sammenlignes.

Jeg har eid fire S-biler opp gjennom årene. Må si at dette er fantastiske biler. Men, etter å ha eid et par BMWer de siste årene, føles BMW litt mer tight. Dette kan jo selvfølgelig variere fra bil til bil.

Må også ærlig innrømme at jeg har kikket litt på nye RS4. Har brosjyre liggende i nattbordskuffen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir jeg nødt for å skremme deg med natt-sms igjen Sigmund?? :D

anyways, vil ikke en RS4 være litt mer egnet for norske forhold

med firehjulstrekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir jeg nødt for å skremme deg med natt-sms igjen Sigmund?? :D

He he. Vi får se.

Egentlig en ESS M3 som frister mest nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gitt opp søken etter CSL?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

anyways, vil ikke en RS4 være litt mer egnet for norske forhold

med firehjulstrekk?

Jo, om vinteren. Må bare innrømme at gamlebilen var utrolig morsom på vinterføre.

Nå er det jo ikke så veldig problematisk uten quattro i Oslo. Problemet er jo å få kreftene ned i asfalten med en trimmet M3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gitt opp søken etter CSL?

Nei, men ser at det ikke er så lett å finne en som er tatt godt vare på til en fornuftig pris. Kommer fort på 900k: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en fin en her vel, mva avskrivbar også.

Stemmer den prisen der da? 33' Euro for en -04 modell, og minus mva. oppå der? Hørtes mistenkelig billig ut for en CSL.... De andre ligger jo på nærmere 50'++ Euro. Kanskje en slik svindel annonse igjen :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer den prisen der da? 33' Euro for en -04 modell, og minus mva. oppå der? Hørtes mistenkelig billig ut for en CSL.... De andre ligger jo på nærmere 50'++ Euro. Kanskje en slik svindel annonse igjen :o

hehe... kan jo være, nok av dem ute å går på mobile.de. Eller kanskje det er

en som har vært skikkelig griserulla og ny motor etc.

Men er jo vært og ta kontakt, fins nok av folk som trenger penger.

Finner fort ut om han er seriøs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes at forskjellen mellom bilene var alt for liten på bane. Ikke for å vere stygg men min personlige mening er at RS4 så ut som en kone bil i forhold til M3 i denne videoen. Med tanke på at dette var en "eldre m3" syes jeg Audi må få fingeren ut lage en ny UR: bråk :

: rock :

Det var bare noen tanker ikke ta de for alvorlig. Er gla i Audi jeg: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jen har selv prøvd en BMW M5 3.8 (Riktignok en E34, og ja, det er litt forskjell på en M5 og en M3) på vinterføre og hadde absolutt ingen problemer med å kjøre den på glatte forhold, jeg skal ikke si at det er en bedre vinter bil enn en audi med quattro, det hadde vel rett og slett blitt litt feil å si, men bmw er faktisk ikke så ille de heller. Den M5'en jeg kjørte hadde ingen problemer med å plante kreftene i bakken. Mye av dette kan vel forklares med at bilen hadde svært gode piggfrie vinterdekk.

Når det er sagt, så er jeg personlig en fan av audi, min drømmebil er og blir en 2000-2001 RS4, men uansett så har jeg øynene oppe for andre produsenter, man kan bare ikke feie bort andre merker, selv om man er fan av kun et merke :)

Her er også et klipp av en RS4 mot en M3. For en lyd i den 2.7 liters V6 motoren :)

http://videos.streetfire.net/category/Audi/0/EE5EAEAE-57A3-4287-8FB3-7A754D5ABC5C.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.