#26 Skrevet Juni 9, 2006 Ja, Geir. er helt enig! Og hvor er folket int. i å grille?`i Notodden eller da vi kommer frem til Kongsberg?Jeg stemmer for Kongsberg! Om ikke andre har noen meninger. Tar vi med engangs griller el? Kjekt å vite.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 10, 2006 Ja, er vel det letteste det Ta med Engangsgriller, Mat og kanskje noen camping stoler om dere ønsker det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 10, 2006 Da var vogna tanka opp med racefuel & jeg er klar som ett egg. Skal bli artig å hilse på folket i øvre Telemark: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 11, 2006 Det er bra Freddy! Gleder meg til å se bilen din nå! Da er jeg forresten i gang med å vaske/pusse felgene, en kjempedeilig morgen, med fint og varmt vær ute! Blir nok en bra dag dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 11, 2006 Bilen ble shinet igår, polerte utvendig, og inni ved dørene og fikk tatt den innvendig.. Blir tatt en liten vask i notodden og, før ankomst på brygga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 11, 2006 Takker for et helt greit oppmøte. selv om vi ikke ble så mange som vi hadde håpet og trodde skulle komme. Men det ble jo en fin dag, selv om hvertfall jeg ble veldig solbrent på armene. Men vi fikk grillet og koset oss. Snakket litt om treffet på Rudskogen, og fikk positive tilbakemeldinger! Det er bra! For dere som var der, må dere gjerne legge opp noen bilder på denne siden! Jeg legger opp mine i morgen om jeg har tid! Mvh. Jan R. Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 12, 2006 Angrer på att jeg ikke ble med, men når jeg blei så jæveli fyllesjuk så var det ikke håp:) Men vi får ta det igjen på Rudskogen;) Kan ikke noen slenge ut noen bilder a! Så vi som ikke var med ser hva vi gikk glipp av: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 12, 2006 jaah! få ut noen bilder. Skulle vært der jeg å, men det ble fylla + at de bensinpumpene jeg venter på forsatt ikke har kommet!! jeg gir opp posten ass.. Også så bra vær som det var! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 12, 2006 Bilder kommer i kveld. Ligger noen på bilforumet.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=105565&page=8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 12, 2006 ER vel flere en meg som hadde med meg kamera? Men her er hvertfall litt bilder fra turen. Etter litt venting osv. Kom vi oss på veien! Så en liten stopp i Melum mens vi venta litt på Freddy! (ahn mannen med scooteren har antageligvis vært overalt i norge. Om dere kikker på scootern ser dere hvorfor! ) ååååå der kom freddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 12, 2006 Ankomst havna i Notodden. litt senere en tidsskjema Noen fellesbilder: Notodden gutta: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 12, 2006 Var en fin tur ja...med mye eksemplarisk kjøring;) . Artig å treffe folket fra Notodden & Rjukan også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 12, 2006 Mere bilder fra notodden: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 12, 2006 Turen til Kongsberg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 12, 2006 Bilene våres på utstillingsplassen. Vi ble flyttet 3 ganger rundt omkring. Så vi kjørte bare i enden av parkeringa og sto der litt før vi kjørte bilene litt nærmere selve treffet. Mens bilene sto der alene. Var telemarks gjengen "over there" og grillet og koste oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 12, 2006 Så kommer bildene av div andre biler på treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 12, 2006 MERE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 12, 2006 Råflott med bilder Jan! Jeg vil ha bensinpumpene mine... Ut å plystre med børsa igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 12, 2006 Var et veldig trivlig treff...selv om ikke oppmøtet ble som forventet, klarte vi og kose oss fordi.. Neste rudskogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 12, 2006 Var morro dette her ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 13, 2006 Var ålreit dette ja.. Synd praten ikke går like livlig som her på forumet da.. men det kommer seg nok.. må prøve å få til en kjempegjeng fra telemark på rudskogen i august.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 14, 2006 det var kjempe kozlig,artig å treffe flere folk med sammen interesse:p håper det ikke blir siste gang ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 25, 2006 det var kjempe kozlig,artig å treffe flere folk med sammen interesse:p håper det ikke blir siste gang ihvertfall:) Ja var kjempe allright det her.. igrunn førstegang jeg er med telemark lokallag oxo hadde jeg ikke egen VW/Audi.. uuff noen som vil bytte i 97mod 528IA??hehe.. tok jo noen bilder da " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> Neeei Puus nå skal vi ha 5seters Stasjonsvogn ikke bmw cab!! " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 1, 2006 Var ålreit dette ja.. Synd praten ikke går like livlig som her på forumet da.. men det kommer seg nok.. må prøve å få til en kjempegjeng fra telemark på rudskogen i august.. Var en fin tur ja....kunne jo vært bedre oppmøte men synes det funka greit jeg. Selve opplegget i Kongsberg var jo litt slappt og lite gjennomtenkt men det var jo første gangen de arrangerte no sånt så de kommer nok sterkere tilbake. Var veldig ålreit å få hilse på flere av medlemmene som jeg bare har sett på forumet og aldri sett eller snakka med ellers. Tenker nok praten kommer te å gå ganske livlig på rudskogen når eller tar overhånd: cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 2, 2006 det tror jeg også.. hehe.. prater ihvertfall litt mer selv når jeg er full ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...