#1 Skrevet Juni 1, 2006 Har en 98 A4 1,6 og jeg har lyst på eksospotter på hver side etterhvert. Men jeg har vært under bilen og sett på om det kan gå ann. Men reservehjulskassa er i veien. Så er det mulig å ha et rør mellom den og bakfangern? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2006 Kan jo prøve og ha på eksosbandasje? Da vil det ikke bli så varmt der... Finnes også ferdig bygd sett på Ebay. OT: Kolbu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2006 Kan jo prøve og ha på eksosbandasje? Da vil det ikke bli så varmt der...Finnes også ferdig bygd sett på Ebay. OT: Kolbu? Aha.. Det kan kanskje fungere, men det er ganske trangt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2006 Kan du ikke koble deg innpå eksosrøret FØR reservehjulsbrønnen å strekke/bøye nytt bakover på motsatt side av det originale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2006 Kan du ikke koble deg innpå eksosrøret FØR reservehjulsbrønnen å strekke/bøye nytt bakover på motsatt side av det originale. Har sett på det som en mulighet også, men det tror jeg blir mye strekking og bøying. Men det er kanskje best å la en som kan detta se på det og vurdere om det går.. Har begrenset med bilkunnskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2006 Er noen potter her... http://www.eyecandyracing.no/index2.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2006 Har en universal til salgs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2006 Har en universal til salgs.. Har sett på en sånn type, men jeg er ganske usikker på om den passer selv om det er en universal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2006 ligger ubrukt i garasjen min vertfall... Bare å si fra viss du finner ut at du vil prøve... Selger den billig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2006 ligger ubrukt i garasjen min vertfall... Bare å si fra viss du finner ut at du vil prøve... Selger den billig.. Okey Hvor mye skal du ha for den da i tilfelle jeg bestemmer meg for å kjøpe den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2006 Okey Hvor mye skal du ha for den da i tilfelle jeg bestemmer meg for å kjøpe den? Får den for 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...