#1 Skrevet Juni 1, 2006 Har lyst på slik til bilen min, så lurer på hvor jeg finner en slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2006 Er ikke 100% sikker,men er ikke det en ABT leppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2006 Tror ikke det siden dette her er en ABT frontleppe: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2006 Jeg fant.. JE Design 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2006 fant det.. scs.dk, ja.. men står ikke hva den koster... eller er jeg blind? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2006 Vel, da får jeg sende en email og høre om prisen på den. Men det blir vel ingen pes med å få den på plass? Hvordan gjør man det egentlig, med å montere en leppe på org. fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2006 Bare å bruke original fester, sikkert bare å sette rett på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2006 Er det som min Rieger leppe så er det bare og klikke den fast i samme spor som org leppe bruker,men jeg limte + skrudde den fast med gjennomgående bolter med skiver og muttere for å være sikker. Og jeg digger den leppen du skal ha,fint at ikke ALLE bytter hele fangere. En leppe gjør MYE mer enn man tror. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2006 Hadde en helt lik på en golf IV en gang, det var bare å ta av den orginale og trykke JE Design lippa rett innpå, passet som den skulle vært orginal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...