#1 Skrevet Juni 1, 2006 Som topic sier, er det noen av dere som har tenkt dere opp til Andslimoen den 17 Juni? Vi i Troms lokallag har tenkt å ha stand med telt og banner (dersom den annkommer i tide). Vi blir å stille opp klubbens biler ved telte og alt annet VAG ved siden av. Skulle noen være interresert i å hive seg med er det bare å si i fra. mvh Audun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2006 Hei Ja, jeg tenkte fare dit. Hvordan blir man medlem i Troms lokallag? Hadde hatt lyst stille ut med dere. Mvh Kent Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2006 Takker for invitasjon, men jeg kan nokk desverre ikke stille! Hadde vært utrolig skøy å være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2006 Hadde ogdå lyst å være med på dette, men har dessverre ikke mulighet. Må en tur til Lofoten: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2006 Jeg må dessverre også melde avbud. Har ikke sjans å delta. Ordreboka er "overbooked". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...