#1 Skrevet Juni 1, 2006 Lurer på å kjøpe meg nye felger etterhvert og har litt lyst på 19" på 200'en. Men er litt usikker på om det vil gå, og i tilfelle hvilken profil trenger jeg da på dekkene? Lurere å gå for 18" eventuelt? Har 17" nå, 225-45-17", vil gjerne ha ihvertfal 235 helst 245 hvis det vil passe i 18" eller 19". Dersom jeg har plass bak, kanskje jeg skal gå for 255-noe-18" bak og 225-noe-18" fremme for å få samme rulleomkrets? *digger brede dekk* Har sett et bilde av en 200avant med heftig brede dekk og den var styggtøff (var så dekkene gikk ca akuratt kant i kant med hjulbuen) Noen som har prøvd før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2006 Jeg har 9.5" felg bak med 265/30R19. Det er som du sier helt kant i kant. ER vell ikke noe forskjell på avant å sedan når det fjelder plass der tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2006 Jeg har akkurat satt på 19" A8 med 235 35 19" god plass til disse De med 10V karosseri er ikke så heldige, der er de trangt bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2006 Dere hadde ikke tilfeldigvis giddi å lagt ut noen bilder av bilene deres? *drømme om nye felger og bremser* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2006 Dere hadde ikke tilfeldigvis giddi å lagt ut noen bilder av bilene deres? *drømme om nye felger og bremser* Jeg legge ut bilder av min 200 Avant om et par uker når jeg er ferdig med å motere senkesett og har fått fiksa diverse annet. Her er en liten forsmak http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=55057 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2006 Her er noen bilder av min. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115318 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2006 Dere hadde ikke tilfeldigvis giddi å lagt ut noen bilder av bilene deres? *drømme om nye felger og bremser* Helge Vadseth hadde 8,5 x 19 foran og 10x19 felger bak på sin 200 20v tq sedan. Det var med 235/35 19 dekk foran og 265/30-19 dekk bak. Det gikk helt fint uten å valse selv med bra senking. Den bilen har Steinar Huneide kjøpt av Helge for et år og litt til siden.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...