#1 Skrevet Juni 1, 2006 Har montert Xenon grøftelys men får feilmelding på pærene i FIS. Er det noen som har noe tips hvordan jeg kan bli kvitt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2006 Du kan nok lure autochecken ved å koble til en effektmotstand i parallell på hver pære. Verdi er vanskelig å si, men jeg vet at 220ohm/5W funker fint på parklysa. Jeg hadde kjøpt et par 100ohm 5/10W og koblet til de for å teste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2006 Takk, har prøvd med motstanden som jeg bruker til LED parklysene men det fungerte ikke. Mulig at en må ha helt andre verdier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2006 Jeg vil anta at en må ha lavere verdi pga effekten som går i tåkelyset. På parklyset så funker det med 220ohm dvs ca 1W for å lure autocheck (for en 5W pære). Det kan nok hende en må ned i 50ohm eller enda lavere for at det skal fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2006 Takk, hvor får en kjøpt slike motstander? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2006 Elfa har ihvertfall. http://www.elfa.se/no. Jeg ville kjøpt flere motstander på 50ohm (de koster bare noen få kr pr stk). Så prøvd først med en og så to i parallell (gir 25ohm) og så evt 3 og 4 i parallell (gir 16,7 / 12,5 ohm). Det er om å gjøre å finne den største motstandsverdien som fungerer. Det er ikke noen vits at det går masse strøm gjennom motstander unødig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2007 Fann du ut hvor mye motstand som trengs? Skal til å gjøre det samme sjøl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2007 Fann du ut hvor mye motstand som trengs?Skal til å gjøre det samme sjøl. Jepp. Info her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=685498post685498 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2007 Fann du ut hvor mye motstand som trengs?Skal til å gjøre det samme sjøl. Tor! Har tegnet et koblingssjema, send meg en mail på ks78@online.no så kan jeg sende det til deg. Funker perfekt på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...