#1 Skrevet Juni 1, 2006 har skaffa meg mkI bensinlokk til prosjektet mitt. ny plate rundt påfyllinga er på vei men lure på korleis man skal få festa sjølve lokket til påfyllinga. nokon tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2006 Vinkelslipe ut delen fra en mkI og sveise fast på mkII? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2006 har skaffa meg mkI bensinlokk til prosjektet mitt. ny plate rundt påfyllinga er på vei men lure på korleis man skal få festa sjølve lokket til påfyllinga. nokon tips?? Lokket skrus fast rett i røret, som igjen sitter skrudd fast i plata med 3 skruer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2006 Lokket skrus fast rett i røret, som igjen sitter skrudd fast i plata med 3 skruer. er det nokon som har den øverste delen av røret?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2006 er det nokon som har den øverste delen av røret?? Veng, Sanitas, Klokkerholm og Møller har ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...