#1 Skrevet April 27, 2004 Nå skal golfen inn til biltlisynet på fredag for kontroll Men... finner f¤#% ikke TUV papirene til senkesettet. Ber om hjelp fra Dere og håper derfor noen av dere har evt har/kan skaffe meg en kopi av disse og få sendt det på mail/faks el. noe... Senkesettet er et FK-Automotive 60/40 Golf II, Bestillingsnr: FKVW003 Takker for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2004 Ta kontakt med hovedimportør Norge... Der fikk jeg ordnet papirer via fax en gang, bare vær "snill og grei" på telefonen!!! Lykke til!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2004 Noen som vet hvem hovedimportør er på FK i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2004 VW Car Consult forhandler jo FK. Snakk med Espen, han er en grei kar og ordner nok det for deg vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2004 Har sendt mail til de også Eller burde jeg ringe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2004 Jeg ville ha ringt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2004 Fikk akkurat svar fra espen på vw-car consult Han skal prøve å ordne det , men kunne ikke love til fredag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2004 Det er bra!! Espen fikser nok det, har inntrykk av at han er meget serviceinnstilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2004 Finnes ikke dette på nettet, da? På leverandørens hjemmesider. Eibach har ihvertfall TUV-papirene liggende for sine produkter som pdf som kan lastes ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2004 eller så kan du jo sjekke med leverandøren i tyskland info@fk-automotive.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand eller så kan du jo sjekke med leverandøren i tyskland info@fk-automotive.de Har sendt mail dit også Håper noen klarer å skaffe det før fredag iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2004 Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt Espen fikser nok det, har inntrykk av at han er meget serviceinnstilt Det skal være sikkert... SUPER service fra han iallefall!! Fikk papirene i dag på mail og da blir alt ok Skal prøve å publisere TUV-papirene på VW-Audi-web´en hvis mulig slik at flere kan laste det ned hvis de trenger. tar nå endelig helg.... hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...