Anbefalte innlegg

hei, da er det min tur til å irritere seg grønn på knirking. fra forstillingen...?

det jeg lurer på er om det kan komme fra et annet sted enn fra foringene rundt hjuloppheng.??

motor, girkasse.. kan disse knirke?

veng har jo komplett sett med foringer til hjuloppheng for 4000,-

hvis det er disse det er noe galt med så bytter jeg nok alle!

har søkt men ikke funnet noe om knirking fra andre foringer.. litt dumt å bruke tid å penger på feil foringer: bråk :

edit: demperene begynner å bli dårlige tror jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet som du har med knirking i forstilling..

Vet ikke om du klarer å høre hvor det kommer fra ??

På min var det tydelig hvor lyden kom fra, da jeg "gjynget" på bilen..

Fant ut at det var en av di nedre foringene som var blitt tørre.. Byttet den å bilen var som ny : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krogslund.no har sett med alle bærearmer komplette til drøyt 4000,- Er vist produsetrt av samme fabrikk som lever til VAG. Ser helt like ut. Eneste forskjell er at delenummeret til vag ikke er støpt inn, men trykket på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres ut som om det kommer fra venstre side, men hører ingen ting når jeg gynger på bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å legg over litt sving. Ofte lyden kommer når foringen kommer i visse posisjoner. Ikke uvanlig at det er foringene til stabstagget som tar kvelden.

Prøv med litt silikonspray o.l. for å se om lydene blir borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjorde jeg, fikk knirking i nedre/fremre foring.. Laget et lite snitt i gummien, å tynte så mye olje/silikon det gikk ann å få inn :)

Knirket litt etterpå, men så ble det stillt :) har ikke hørt noe siden.. men er klar over at dette bare er en midlertidig operasjon.. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.