#1 Skrevet April 28, 2004 Hei, er det noen som kan fortelle meg hva slags verktøy jeg trenger for å få av clutchen på en PG motor (Corrado G60)? Det sitter en rekke "skruer" rundt trykkplaten som ser ut som slags reversert Torx eller noe. Hva slags verktøy er det jeg trenger for å løsne disse? På forhånd takk Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2004 Opprinnelig postet av Geir Axel Aass Hei, er det noen som kan fortelle meg hva slags verktøy jeg trenger for å få av clutchen på en PG motor (Corrado G60)? Det sitter en rekke "skruer" rundt trykkplaten som ser ut som slags reversert Torx eller noe. Hva slags verktøy er det jeg trenger for å løsne disse? På forhånd takk Mvh Geir Brukte fastnøkler fra Biltema jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2004 Er det slik den ser ut? Da får du kjøpt torx piper på feks biltema. Men hvis det er XZN så kan du bruke vanlige piper (12 kant) Forskjellen på Torx og XZN er at Torx er 6 kant og XZN er 12 kant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Er det slik den ser ut? Da får du kjøpt torx piper på feks biltema. Men hvis det er XZN så kan du bruke vanlige piper (12 kant) Forskjellen på Torx og XZN er at Torx er 6 kant og XZN er 12 kant Er XZN.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2004 Tusen takk til dere begge :-) Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...