Nordmøre: Utstillingstreff på Møller Trondheim

Anbefalte innlegg

Hepp!

Trondheim lokallag driver å skal arrangere en utstilling på Møller Trondheim den 24 Juni. Planen er ikke helt snekra sammen enda, men er under planlegging.

 

Møller stiller med noen nybiler, og vi i klubben skal stille med noen "gamlebiler".

 

Er derfor ute etter å få en liten oversikt over hvem som er intressert i å stille med bilen sin, og faktisk være der under hele greia. Vært fint å fått litt allsidighet, men viktigst er det jo at det blir litt biler.

 

Tenkte å åpne dørene klokka 1200, og holde på i fire timer utover til rundt klokka 1600. Evntuelle utstillere bør vel dukke opp i 11-tida, så man får stilt opp og arrangert bilene litt.

 

Vært moro hvis noen av Trondheimsvennene i Nordmøre hadde muligheten til å rase oppover også :)

 

Skriv enten i denne tråden, Trondheimstråden, eller send meg en PM! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært artig å tatt seg en tur til Trondheim ja :) Men jeg vet ikke sikkert hvorvidt det passer ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vert gøy. Er jo fort gjort å kjøre til Tr.Heim da. Så hvis det ikke dukker opp noe veldig vikti så kommer jeg: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende : ja :

Hold oss oppdatert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må reise på sjøen på søndag, så da får jeg desverre ikke med meg dette treffet. Jeg skulle gjerne ha vært der, men det går som sagt ikke :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer vil jeg tro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.