ettermontering av cruise control

Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg..: rolleyes

jeg har fått tak i ny spak med cruise control til min audi a4 2000 1,9tdi q.

eneste problemet er en liten ledningsstubbe som jeg mangler...

 

prøvde å bestille den hos møller, men nei..: gråter : ikke mulig å få tak i.

noen som kan vise meg bilder eller noe, slik at jeg kan lage kabelen selv/plugger.

 

så noen må sku opp sin å ta bilder av kabel/koblingskjema: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump,

 

anybody?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått greie på at Møller lager denne kabelen i hvert enkelt tilfelle, er 3 ledninger som litt avhengig av bil er på litt forskjellige pinner. Kan vel kanskje få kjøpt kontaktene, og lage kabelen selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger seks kabler fra kontakta på stikka inne i bilen og ut til tilkoblingspunktet ved motorstyreenheten.

 

Disse ledningene fåes som originalvare hos Møller med ferdige kabelsko/stikkere som skal passe inn i kontakthuset på stikka/hendelen i bilen.

 

Da du uansett må skjøte disse fordi de ikke er lange nok kan du egentlig kjøpe tre ledninger og klippe dem på midten. De har nemlig kabelsko i hver ende. Ledningstversnittet er 0.35mm

 

Be om å få printet ut koblingsskjema over din type bil med cruisekontroll. Evt. betal litt for kopien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke betale, har jo alt på pcen;)

regner med det var dette skjemaet du mente (vedlegget).

har prøvd å bestille kabelen hos vag, men han sier han ikke får tak i den..

side1.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke rett skjema da men...skal ikke gå til CC-control unit, men til ECU de kablene, skjemaet ligger ikke under CC, men under skjema for motoren mener jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.