#1 Skrevet Juni 2, 2006 noen som kan hjelpe meg.. jeg har fått tak i ny spak med cruise control til min audi a4 2000 1,9tdi q. eneste problemet er en liten ledningsstubbe som jeg mangler... prøvde å bestille den hos møller, men nei.. ikke mulig å få tak i. noen som kan vise meg bilder eller noe, slik at jeg kan lage kabelen selv/plugger. så noen må sku opp sin å ta bilder av kabel/koblingskjema: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2006 bump, anybody? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2006 Ifølge denne siden; http://homepage.ntlworld.com/dgace/cruise_control.htm som er for ettermontering av cruise kontroll i golf så har ledningsstumpen delenr 1J0 971 425, men spørs vel om du kan bruke den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2006 Har fått greie på at Møller lager denne kabelen i hvert enkelt tilfelle, er 3 ledninger som litt avhengig av bil er på litt forskjellige pinner. Kan vel kanskje få kjøpt kontaktene, og lage kabelen selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2006 Du trenger seks kabler fra kontakta på stikka inne i bilen og ut til tilkoblingspunktet ved motorstyreenheten. Disse ledningene fåes som originalvare hos Møller med ferdige kabelsko/stikkere som skal passe inn i kontakthuset på stikka/hendelen i bilen. Da du uansett må skjøte disse fordi de ikke er lange nok kan du egentlig kjøpe tre ledninger og klippe dem på midten. De har nemlig kabelsko i hver ende. Ledningstversnittet er 0.35mm Be om å få printet ut koblingsskjema over din type bil med cruisekontroll. Evt. betal litt for kopien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2006 trenger ikke betale, har jo alt på pcen;) regner med det var dette skjemaet du mente (vedlegget). har prøvd å bestille kabelen hos vag, men han sier han ikke får tak i den.. side1.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2006 Er vel ikke rett skjema da men...skal ikke gå til CC-control unit, men til ECU de kablene, skjemaet ligger ikke under CC, men under skjema for motoren mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...