#1 Skrevet Juni 2, 2006 Har ei kasse fra en 94-mod. Golf Gti16v. Det virker som det er diffsperre i den. Noen som vet om dette er orginalt? Og hva slags sperre dreier det seg om? Sitter det evt. tilsvarende i G60-kassene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2006 Har ei kasse fra en 94-mod. Golf Gti16v. Det virker som det er diffsperre i den. Noen som vet om dette er orginalt? Og hva slags sperre dreier det seg om? Sitter det evt. tilsvarende i G60-kassene? Sitter elektronisk diffsperre opp til ca 40km/t. Over 40, så funker den ikke. Kjører du på snø/is så kan du høre diffen slår inn elektronisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2006 Hvordan får jeg styrt den når kassa sitter i en annen bil? Kan den stå i kontinuerlig inngrep uten å ta skade? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2006 Hvordan får jeg styrt den når kassa sitter i en annen bil? Kan den stå i kontinuerlig inngrep uten å ta skade? Den kan ikke stå i kontinuerlig. Har en tendens til å eksplodere. Pinnen i diffen går ut av stilling og hele diffen eksploderer. Kjøp deg Peloquin diff, så slipper du hjulspinn, og du får ei mye sterkere girkasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2006 Den kan ikke stå i kontinuerlig. Har en tendens til å eksplodere. Pinnen i diffen går ut av stilling og hele diffen eksploderer. Kjøp deg Peloquin diff, så slipper du hjulspinn, og du får ei mye sterkere girkasse. Har en Peloquin, og skulle til å sette den i. Ble rimelig overrasket da jeg skjønte at det allerede satt en diff i kassa. Er den som sitter der rett og slett ubrukelig til hard kjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2006 Ubrukelig er den ikke. Men den gjør at bilen spinner, og den kan ryke. Og det er ikke et pent syn. Med Peloquin så ryker den garantert ikke, og bilen spinner ikke. Har du nok hk "type 300 hjul hk+", så spinner det jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...