#1 Skrevet Juni 2, 2006 Tenkte litt i det å bytte motor i min Audi 80 1.8S b3. Tenke å se om jeg fikk tak i en 1,8E. Er jo merkbart fra 90 til 112 hester da.. Noen som vet om det lar seg enkelt gjøre, å bytte over på min bil? Går det med ledningsnett? Er litt lei av å må gire ned i alle bakkene.. Eventuelt er det noe annet som passer? Har motorkode PM på min 1,8S.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2006 Jeg tror du trenger bare å bytte toppen. Blokka ar vel lik på Pm og DZ motor ville jeg tro. Da trenger du topp fra Audi 1.8E eller GTE eller golf 8v med K-jet insprut. Vet ingenting om forskjell i lednings nettet men en del er det sikkert. Du trenger også bensin pumpe,filter. Sikkert litt mer også. Du må nokk se på hva som svarer seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2006 Ok. Skal se hva jeg får tak i.. Og selvfølgelig til hvilken pris. Hadde jo vært greit med noe som bevegde seg litt mer! I tillegg føler jeg for å må skru på noe! Noen som vet hva mer som må byttes da? Og er det en grei operasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...