Anbefalte innlegg

Tenkte litt i det å bytte motor i min Audi 80 1.8S b3. Tenke å se om jeg fikk tak i en 1,8E. Er jo merkbart fra 90 til 112 hester da.. Noen som vet om det lar seg enkelt gjøre, å bytte over på min bil? Går det med ledningsnett? Er litt lei av å må gire ned i alle bakkene.. :rolleye: Eventuelt er det noe annet som passer? Har motorkode PM på min 1,8S..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror du trenger bare å bytte toppen. Blokka ar vel lik på Pm og DZ motor ville jeg tro. Da trenger du topp fra Audi 1.8E eller GTE eller golf 8v med K-jet insprut. Vet ingenting om forskjell i lednings nettet men en del er det sikkert. Du trenger også bensin pumpe,filter. Sikkert litt mer også.

Du må nokk se på hva som svarer seg ;)

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Skal se hva jeg får tak i.. Og selvfølgelig til hvilken pris. Hadde jo vært greit med noe som bevegde seg litt mer! I tillegg føler jeg for å må skru på noe! :rolleye: Noen som vet hva mer som må byttes da? Og er det en grei operasjon? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.