Da var lenkearmer byttet..R32 content

Anbefalte innlegg

oki. så dem er ikke like nei. trodde det jeg.: flau :

 

tja, de så prikk like ut når jeg satte de på, men de hadde forskjellige delenr.. så er nok ingen krise:9 hehe..men den ene er dyrere enn den andre,hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå pørvd å montere dette r32/v6 staget, kappet av det gamle slik at jeg finn det ut, pga ble fortalt at det nye R32 staget kunne monteres uten å senke traversen, men jeg får da F*** ikke til å få inn det nye staget, er jo ikke plass der!!? Noen erfaringer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må nok ned med traversen, jeg måtte bende den ned litt så jeg akkurat fikk det innafor.. skal gå fint det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har funnet ut av dette problemet med FK senkesett? Altså, hvor man ikke har denne ekstra "armen" som skal benyttes for å feste R32 staget.

Er det no work-around for dette?

 

Skulle gjerne ha fått det fiksa da jeg vil ha bilen lengre ned mot bakken :P

 

Har sett noen som snakker om et "mindre ledd". Er det noen som har testa dette i praksis? funker det? og .. hvor får man kjøpt det? :o

 

-Vegard :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke de org lenkearmene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

funket fint for meg og ha på de orginale lenkearmene.. blir bedre jo mere du senker bilen egentlig:p Har FK silverline X..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, man kan det ja? :) så bra da! gode nyheter.

Kjøpte dere nye slike lenkearmer da? altså, nye av typen den vi allerede har? :P

Er det noe mer enn bare å kjøpe dette staget? mutrer osv? :)

 

skvatt da jeg ikke hadde denne R32 feste-duppeditten på fjørbeinet..typisk tenkte jeg da:P

 

-Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, man kan det ja? :) så bra da! gode nyheter.

Kjøpte dere nye slike lenkearmer da? altså, nye av typen den vi allerede har? :P

Er det noe mer enn bare å kjøpe dette staget? mutrer osv? :)

 

skvatt da jeg ikke hadde denne R32 feste-duppeditten på fjørbeinet..typisk tenkte jeg da:P

 

-Vegard

 

Brukte de jeg hadde siden mine ikke var slitte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres veldig bra ut! da blir det å benytte alle komponenter som finnes ifra før, med unntak av staget !:D takk for informasjon, saved my day:P

 

forresten, var det vanskelig å montere? eller gikk det forholdsvis greit? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt jobb er det jo.. måtte ned med traversen pluss løsne litt på tannstaget. holdert med å ta ut skruene foran og løsne litt bak så den henger. men husk og ha noe undertraversen så ikke de skruene bak holder vekta av den. er ikke sikker på om du må løsne tannstaget. gjorde det jeg så gikk det nye lettere inn;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar denne opp igjen jeg.. Må bytte staget på Golfen nå, begynner å bli lei subbinga i drivakselen..:P Men funker det med vanlige lenkearmer? Jeg har ikke noe feste på demper'n til R32stag... Har TA Technix coilovers...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar denne opp igjen jeg.. Må bytte staget på Golfen nå, begynner å bli lei subbinga i drivakselen..:P Men funker det med vanlige lenkearmer? Jeg har ikke noe feste på demper'n til R32stag... Har TA Technix coilovers...

 

Du kan bruke org. lenkearmer, men de får helt feil vinkel, og slitasjen er ekstrem.. Utslitt etter maks. 1 år.. Klunkelyder får du også:)

 

Beste er og kjøpe supersport dempere, disse har innfestning til lenkearmer på demperen.. Evt. kan du sveise på fester på TA settet, men vet ikke om det blir særlig velykket..

 

Beste er nok og spørre håkon om en fin pris på 2 dempere foran, også har jeg nye 2stk R32 lenkarmer liggende her som du skal få billig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har polyforinger i til lenkearmene, så det blir vel beinstivt og slites vel ikke ut sånn det da :P Evt så får jeg mekka til noe. Gidder ikke kjøpe enda et nytt senkesett, TA settet som står på er helt nytt :P

Noen som har disse delenr på tinga jeg trenger? Finneri kke igjen den tråden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NICE at det var en tråd på dette! skal igjennom samme suppa nå..

Noen nye erfaringer på dette?

Har lest igjennom tråden nå, og leser at det er mange meninger, men holder det å berre kjøpe stabstaget??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.