Anbefalte innlegg

Kjøpte for over ett år siden et par Hella lykter til Golf 3. Slike med angeleyes..Golf 3 CELIS Upgrade heter de :)

Disse angeleyes-ringene skal lyse hvitt, noe de også gjorde når jeg kjøpte de. Men, etter ca et halvt år så skiftet de gradvis farge fra hvitt til GRØNNT! Ikke likt på begge ringene, litt mer på den ene..tok en tur til Hellanor i Haugesund hvor jeg kjøpte lyktene og klagde. De forstod lite av hvorfor de hadde blitt slik og jeg fikk et sett med nye lykter. Trodde at det kunne være en produksjonsfeil og monterte nye lykter..så, etter ca et halvt år igjen er de nye lyktene blitt grønne også!! Skjønner ingenting, jeg..det skal da ikke være slik vel..?

Lurer på om det er noen som har vært borti det samme eller noe lignende? Tenkte jeg skulle høre her før jeg går å klager igjen.. Kan vel ikke ha noe med bilen min å gjøre?

 

Legge ved noen bilder. Kanskje ikke så godt å se, men på ene bildet hvor jeg har laget en ring så er det hvitt lys, slik som det skal være...

 

Takknemlig for alle kommentarer og svar! :)

Img1159.jpg

Img1160.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett bilde til :)

Img1161.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp jeg har vært borti dette før på paklys. hadde en touran som jeg satt i parklyspærer fra hella som jeg var veldig fornøyd med de 3 første ukene så begynte disse å bli mere og mere grønne disse også. jeg kjøpe bare noen nye sett med parklys og byttet dem så var det problemet ute av verden.

 

jeg passet da på at jeg kjøpte noe annet en de fra hella

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, men var det da vanlige parklys-pærer? Går det ann å bytte disse LED-diodene da? Skjønner liksom ikke helt hva det er som gjør at de blir grønne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som har vært borti noe lignende eller som har de samme lyktene?

 

Kan jeg kreve å få hevet kjøpet? Er liksom ikke så interessert i å bytte lykter hvert halv år. MÅ jo på verksted for å få de innstillt også for hver gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være mulig å bytte parklyspærene i ringene, ja. Er vel W5W ellerno, om jeg ikke tar helt feil, og det er nok litt triksent å bytte dem.. :)

 

Se på baksiden om det er noen "luker" eller deksler som kan tas vekk, jeg har slike på mine hvor jeg får tilgang til disse pærene.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay :) Skal sjekke litt opp om det er mulig å komme til, men har ikke så lyst til å ødelegge noe heller..har du skiftet noen pærer i dine lykter??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke enda.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.