#1 Skrevet Juni 3, 2006 er det noen orginale hål i golvet til golf 3, som går inn i bagasje rommet? ja, jeg skal ha neon lys under bilen. så trenger derfor et hål til å stappe ledningene inn i bilen til kontroll boksen som skal sitte i bagasjerummet. noen forslag. vill helst slippe å borre hull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2006 er hvertfal noen hull under baksetet på min 4dørs.. her kan du jo enkelt trekke en skjult kabel til bagasje rommet. Står sånne svarte propper i hulla å du ser de vis du tar ud bagsete:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2006 Så har du jo lokket til bensinpumpe..... Og så er det vel noen hull til kabler til hengerfeste, men det blir vel litt vel langt bak igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2006 takk takk. skal se om jeg kan bruke disse hølene, så neste helg så ser dere i kristiansand kansje et rullans juletre : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...