Anbefalte innlegg

:confused: Vurderer og levere bilen min til Superstyling i trondheim for montering av stylingkit. Noen som har erfaringer med dette firmaet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterlyste pris på nye fjærer til A4'en, hørte aldri no mere fra de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virka veldig hyggelig og alt sånt, men irriterende når folk ikke ringer tilbake som avtalt.. Har prøvd å få tak noe FK-varer fra fire forskjellige forhandlere nå, men ikke EN som har ringt meg tilbake etter de skal sjekke pris og levering.. : rolleyes

 

Er det ingen som er seriøs i den bransjen der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som er seriøs i den bransjen der?

 

Det virker nesten ikke sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle inspill. Bør kanskje vurdere en annen leverandør jeg da. Hadde tenkt og få stylet bilen iløpet av sommeren, men her virker det som det tar sin tid.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fremdeles ikke hørt noe jeg i hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle inspill. Bør kanskje vurdere en annen leverandør jeg da. Hadde tenkt og få stylet bilen iløpet av sommeren, men her virker det som det tar sin tid.: bh :

Du kan spørre på ES-Tuning! Tror de kanskje kan fortelle deg hvor du kan få stylet bilen din. Skader ikke å spørre!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.