#1 Skrevet Juni 3, 2006 må man ut med hjulnavene på audi coupe quattro typ89 for å bytte bakhjulslager. skal på 4hjulskontroll på onsdag. har litt lyd bake på den ene siden som jeg tror kan være bakhjulslagret. er vel liten vits i å ta 4hjulskontroll hvis jeg må løs med alt etterpå for å skifte lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2006 Lagerne bak på Quattro er vel presset inn slik som dem foran. Må vel helst av med fjærbeinet for å presse ut det gamle og inn med nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2006 okey.. da får jeg vente med 4hjulskontroll til jeg har fådd byttet lagerene.. noen som vet delenr på lagrene bake? evt hvor jeg får di billig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2006 Hjullagersats er nr 8A0498625 i følge akte Koster 600-700 på mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2006 okey.. takk for svar er det der delenumret til audi? tengte å undersøke pris på tess.. å di vil vel ha lagernumret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2006 Det er audi ja. Settet er med ny senterbolt, og låseklips.... Lagernr kan ikke jeg hjelpe deg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2006 okey.. men takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2006 da har jeg presset ut det gamle lagret.. men klarte ikke å lese lagernr på det. var et fag lager på ene siden å et skf på andre siden. så om noen har et lagernummer på ett av di hadde det vert supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...