#1 Skrevet Juni 3, 2006 etter jeg har byttet instrumentskiver til min audi 80 2,0e 90 mod. så funket ikke speedometer og en del belysning er borte noen som har en anelse hva som kan være galt? og belysningen til klokka går av når jeg setter på kjørelys på forhånd takk! km teller funker, bare ikke nåla som vil bevege seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2006 Når du byttet skivene dro ut nålene da? Samma skjedde med mitt og, turteller funker ikke og eneste lyset som funker er klokka og visern til turteller.. Ikke blinkers en gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2006 uhm ja (A) hehe, har en mistanke om at det er det som gjorde det, for den satt godt fast, men går det an å fikse på et vis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2006 Ble rimelig frustrert selv så jeg dro på norsk speedometer service i oslo og spurte om de hadde en kur på det men den er ødelagt når du først har dratt ut nålene:( Har også hørt her et sted tror jeg at når du napper ut instrument panelet uten og ha tatt ut strømmen vil det bli ødelagt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2006 men hvis jeg skal bytte skiver må jeg da lage noen snitt rundt viseren og tre skiva lang med nåla? så da må jeg vel fort kjøpe nytt da damn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2006 jeg klarte og tre plasma skiva på speedometeren fordi jeg ikke klarte og dra den ut i frykt for og ødelegge den(heldigvis).. er eneste muligheten det.. men jeg sjekka prisen på turteller på møller og det kostet 2500!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2006 er jo ran det! jaja, får ta meg en tur til opphuggern jeg og satse på at jeg er god til å gjette fart i nærmeste framtid men takk skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2006 jeg tror ikke jeg dro av til speedo og turteller men de små dro jeg nålene av. de funker fortsatt heldigvis. ble enda værre med de i midtkonsollen, der satt nålene helt sykt. der var jeg sikker på at jeg ødela noe. for når jeg satt på den ene nåla igjen så kunne jeg snurre den helt rundt. men litt fikling fikk den i "sporet" igjen og nålene funker fint. alt av lyst og slikt funker også fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...