#1 Skrevet Juni 3, 2006 Hadde ikke den første s2 3ben 5 gir? eller tar jeg helt feil? Noen som vet om girkula fra den passer rett på girstanga på en A80b4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2006 S2 kom med både 5 og 6 trinns, så det skal ikke være noe problem å få tak i girkule til 5trinns sånn sett. Den passer rett over også, men jeg er ikke sikker på om revers sitter motsatt på S2`n eller ikke... Reversen er iallefall ulik på den gamle coupeen min og S4`n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2006 Alle girkuler på B3 og B4 passer overens, men reversen ligger øverste til venstre på 6-trinns kassa. Husker ikke hvor den ligger på femtrinns i farta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2006 Noen som vet om reversen er den samme på 5 girs s2 kula som på b4 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2006 Du kan jo flytte over "merke" på toppen så det er jo samme hvem du kjøper. Bare husk at det fantes forskjellige typer girkuler i allefall til 100/a6/s4/s6. Har s6 6trinns kula i min men flytta over merket og bruker den i min s2 5 trinns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2006 Noen som vet om man får s2 girkula lik som en A80s? Mtp reversen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...