Anbefalte innlegg

Hadde ikke den første s2 3ben 5 gir? eller tar jeg helt feil? Noen som vet om girkula fra den passer rett på girstanga på en A80b4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 kom med både 5 og 6 trinns, så det skal ikke være noe problem å få tak i girkule til 5trinns sånn sett. Den passer rett over også, men jeg er ikke sikker på om revers sitter motsatt på S2`n eller ikke... Reversen er iallefall ulik på den gamle coupeen min og S4`n..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle girkuler på B3 og B4 passer overens, men reversen ligger øverste til venstre på 6-trinns kassa. Husker ikke hvor den ligger på femtrinns i farta :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om reversen er den samme på 5 girs s2 kula som på b4 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo flytte over "merke" på toppen så det er jo samme hvem du kjøper. Bare husk at det fantes forskjellige typer girkuler i allefall til 100/a6/s4/s6.

Har s6 6trinns kula i min men flytta over merket og bruker den i min s2 5 trinns

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om man får s2 girkula lik som en A80s?

Mtp reversen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.