#1 Skrevet Juni 3, 2006 Nå nettopp da jeg var ute og kjørte blinket det en gul indikator med bilde av en bil og en nøkkel. Noen som vet hva det er? Den kom nettopp nå, og jeg har aldri sett det før. Gjelder en A4 B5 1998 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2006 Er vel startsperre symbolet som lyser sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2006 Tenkte i de baner jeg og. Bilen kjørte fint den, men kan jeg vente meg at den ikke vil starte etter en stund? Skal teste den andre nøkkelen og se om den gjør det samme. -- Torge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2006 Det som har skjedd på ørten B5'er før din, og som antageligvis dukka opp på din nå, er at det er dårlig kobling på lesespolen på tenninga di. Blir bare værre helt til bilen ikke starter noe mere. Det billigste er i hvertfall å prøve å sjekke ut koblingen, før du begynner å bytter og nøkler og lesespoler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...