#1 Skrevet Juni 3, 2006 Lurer på om bolten i fronten på veiven på en PL-maskin er normale gjenger eller links-gjenger? Sliter med å få denne av. Sitter som f**n...... Har prøvd med batteridrevet muttertrekker + slått som fy med hammer.... Det er den bolten som holder register-reim-drevet jeg mener..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2006 Er ikke links nei.. Og jeg mener momentet er 90nm + 90grader....hvis jeg ikke husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2006 Er ikke links nei..Og jeg mener momentet er 90nm + 90grader....hvis jeg ikke husker feil.. Så det vil si at jeg skal skru "mot torpedoveggen" eller moturs? Bare for å være 110% sikker..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2006 Om det ikke er links, så skal du skru moturs for å løsne den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2006 Om det ikke er links, så skal du skru moturs for å løsne den... Ja, vet at det er moturs for å løsne. Var bare en nabo som sa at honda'n hans sveiv mot høyre, og at det var skjeldent. Ble ca 0,1% i tvil en liten stund.... :p Fikk jævelen opp til slutt. Phu! Skal si den satt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...