#1 Skrevet April 28, 2004 Jeg tenkte det kunne være litt greit, det ser ut til å ha kokt vekk i den andre tråden. Så, hvis du skal til Drammen, skriv svar inn i denne tråden. Hvis du ikke skal til Drammen, IKKE svar her! Ja, jeg skal til Drammen! (blir gøy, helt sikkert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2004 Jeg skal også innover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2004 Jeg og fruen skal være med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2004 Jeg stiller, med bror og masse Diesel Kristiansandsgjengen møtes på Esso Oddemarka kl 04:55 Avreise 05:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2004 Jeg skal og innover... Var det kl 06:00 vi skulle møtes på harebakken tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2004 Vi kjører fra Harebakken 06.00...oppmøte 2 minutter tidligere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2004 Ok, da sees vi der... Bilen er herved polert for anledningen, skulle gjort så mye mer men det var plutselig så mye annet som skjedde... Det viktigste er vel å bli med?? Er det ikke det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...