#1 Skrevet Juni 3, 2006 Sleng inn deres bilder fra årets treff på våler! kommer med noen etter hvert jeg og! mitt første bidrag, kommer fler! Bildene finnes på mitt galleri HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2006 Bildene finnes på mitt galleri HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2006 Ligger noen her; http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php?folder=/treff/vacn-hoved06/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2006 nydelige bilder!! Hvilket kamera er brukt og linse? Vanvittige fine farger og rene bilder. Vi vil ha fler bilder!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2006 Kommer an på om det er mine eller Dan sine det er snakk om, da vi har forskjellig kamera.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2006 Mine bilder er tatt med et Nikon D50 Digital Speilreflex Photoshop står for resten sugen til å redigere enda. men kommer seg! forventer FLER action fylte og nice bilder her med tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2006 Bildene finnes på mitt galleri HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2006 En liten avkjøring og en Beetle RSI. (Ble kanskje litt vel lav størrelse/kvalitet på bildene ?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2006 Litt lite lys på disse to, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2006 Noen av mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2006 Synd treffet var denne helga... Brodern skal konfirmeres... Må vel nesten være tilstede da...! Fler bilder=p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2006 God samling med rs2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2006 ................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2006 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 4, 2006 Tenkte på begge, og spesielt ditt Anders. Ser på den gullfargede cab'en. Veldig rent bilde....litt mye farge, men de har veldig lite støy i seg. Hva slags kamera bruker du da Anders? (Jeg skal ha meg kamera når skattepenger kommer, men har ennå ikke bestemt meg for hvilket...sikler etter et Canon 30D med Sigma 18-200 linse.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 4, 2006 mener han bruker et canon digital ixus compaktcam... med effektiv redigering... kansje "litt" for mye burn i bildet (sorry anders, men de er "litt" for glorete) jævla råe vinkler da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 4, 2006 Da har jeg overlevd min første banekjøringsdag. Må innrømme at jeg ikke var helt høy i hatten på første runden når det raste biler forbi på alle kanter og instruktøren påpekte alt jeg gjorde feil. Men etter noen runder til gikk det bedre og det ble flat pedal og kjøring til klokka var 18. Tida gikk fort gitt!. Veldig veldig morro Fikk ikke tatt så mye bilder som jeg hadde planlagt da det ble mest kjøring, men her er de jeg fikk tatt innimellom slaga. Venting... Mere kø... Denne stokk stive polon var ganske morsom å se på når den spratt over curbsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 4, 2006 Det ble litt tilfeldig hvilke biler jeg fikk bilde av, avhengig av når jeg var utpå selv... Takk til alle som arrangerte, jeg hadde en fantastisk dag. Det at det er gratis å ha med instruktør er veldig bra for oss som ikke har kjørt bane før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 4, 2006 Da har jeg overlevd min første banekjøringsdag. Må innrømme at jeg ikke var helt høy i hatten på første runden når det raste biler forbi på alle kanter og instruktøren påpekte alt jeg gjorde feil. Men etter noen runder til gikk det bedre og det ble flat pedal og kjøring til klokka var 18. Tida gikk fort gitt!. Veldig veldig morro Fikk ikke tatt så mye bilder som jeg hadde planlagt da det ble mest kjøring, men her er de jeg fikk tatt innimellom slaga. Venting... Noen som har flere bilder av den blå/grå A4 sedanen som er på dette bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 4, 2006 Tenker du på denne? med denne skiltplata? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 4, 2006 Tenker du på denne?med denne skiltplata? Ja, akuratt denne jeg tenkte på. Syntes bare den så nice ut. Er denne bilen en klubb bil? Skulle gjerne sett flere bilder av den og speksa på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...