VACN Hovedtreff Våler 2006 - bilder her!

Anbefalte innlegg

Fine bilder Lars Thomas!

En meget fin bil du har også. Jeg tittet fælt på den på vei fra elverum til NTS. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine bilder Lars Thomas!

En meget fin bil du har også. Jeg tittet fælt på den på vei fra elverum til NTS. :)

Utrolig lekker farge på S2en din !!!! Hva heter den fargen ? Har skjønt at det er noe "hjemmelaga" men er ikke den basert på en Audi farge ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig lekker farge på S2en din !!!! Hva heter den fargen ? Har skjønt at det er noe "hjemmelaga" men er ikke den basert på en Audi farge ?

 

takk! den er ikke så allerværst nei.. Fargen er basert på Vw aquablau farge.

 

Noen som filmet noe av lørdags kjøringen? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine bilder Lars Thomas!

En meget fin bil du har også. Jeg tittet fælt på den på vei fra elverum til NTS. :)

 

Det var du som lå bak meg ja : vinke : Tenkte det var en klubb-bil, men ble litt finta ut da du svigte av før meg. Flott bil, s2 avant er nice :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye tøffe bilder er.... tøft med at bilen er helt klar, men at bakgrunnen beveger på seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vi som ikke var der spent på resultat liste og bilder av de bilene:)

Og masse andre bilder og da...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Tenkte på begge, og spesielt ditt Anders. Ser på den gullfargede cab'en. Veldig rent bilde....litt mye farge, men de har veldig lite støy i seg.

 

Hva slags kamera bruker du da Anders? (Jeg skal ha meg kamera når skattepenger kommer, men har ennå ikke bestemt meg for hvilket...sikler etter et Canon 30D med Sigma 18-200 linse.)

Hei,

 

Er nok ikke noe vassere enn et Canon ISUS500 digitalt kompaktkamera, med litt fargejustering i Photoshop..

Ang speilreflekskamera har jeg ikke så mye erfaring/kunnskap, men har sett bilder fra både Nikon D50, som en kamerat har, og Canon EOS350D, som min søster har, og begge tar svært bra bilder.. :)

 

Men mye av jobben med et godt bilde ligger å etterbehandlingen. Det sies vel at det er langt mer enn bare kameraet som tar bildet, det er personen bak som styrer både før, under og etter bildetagningen. :)

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

med effektiv redigering... kansje "litt" for mye burn i bildet (sorry anders, men de er "litt" for glorete)

Hehe, all kritikk mottas med takk.. :)

Skal være enig i at det er litt for hissig på noen av dem, spesielt nå når jeg har fått opp igjen stasjonær PC, mens bildene er redigert på laptopen. Ganske stor forskjell på de to skjermene faktisk..

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ja, akuratt denne jeg tenkte på. Syntes bare den så nice ut. Er denne bilen en klubb bil? Skulle gjerne sett flere bilder av den og speksa på den.

Jepp, er en i Mjøsa Lokallag sin dette, Yashar ***..

Jævli pen bil, vertfall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vi som ikke var der spent på resultat liste og bilder av de bilene:) Og masse andre bilder og da...:)

JEPP! Må si meg enig her, spent på bilder av vinnerbilene. Dro hjem før

premieutdelingen da formen ikke var helt på topp utover lørdag og idag.

 

ang gamle poloen, Tom Rune Birklund snakket om at dette var noe

Zorg motorisert bil, gikk iallefall unna! :D Orket selv ikke ta masse bilder

da jeg så det var mange som gikk med speilreflekskamera overalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok rundt 120 bilder i dag (søndag), og kommer til å legge ut alle et sted når jeg er ferdig med å sladde skiltnumre, men må bare slenge ut et her med en gang...

HVEM eier denne bilen?!? Fyyyyy f**n, fikk frysninger på ryggen av den! : faint : Det er det råeste jeg har sett, spesielt fargekombinasjonen og lakkeringen. Helt sinssykt... : eek ::tilber: :tilber:

 

Forøvrig syns jeg det virket som et skikkelig kult treff, selv om jeg ikke fikk snakket med så mange eller kjørt på banen på mitt aller første VACN-treff. Men det kommer det mange flere sjanser til senere:) Dette ga mersmak:)

 

Edit: Prøve å få lagt ved bildet nå ja :P

P6040082 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noken som fekk bilde av bilen min før dekk gikk åt helvete???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noken som fekk bilde av bilen min før dekk gikk åt helvete???

hva skjedde?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjedde?!

dekkbana slapp... :( såg ut som eit motorsykkeldekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok rundt 120 bilder i dag (søndag), og kommer til å legge ut alle et sted når jeg er ferdig med å sladde skiltnumre, men må bare slenge ut et her med en gang...

HVEM eier denne bilen?!? Fyyyyy f**n, fikk frysninger på ryggen av den! : faint : Det er det råeste jeg har sett, spesielt fargekombinasjonen og lakkeringen. Helt sinssykt... : eek ::tilber: :tilber:

 

Forøvrig syns jeg det virket som et skikkelig kult treff, selv om jeg ikke fikk snakket med så mange eller kjørt på banen på mitt aller første VACN-treff. Men det kommer det mange flere sjanser til senere:) Dette ga mersmak:)

 

Edit: Prøve å få lagt ved bildet nå ja :P

Prøv her:

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4311

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok rundt 120 bilder i dag (søndag), og kommer til å legge ut alle et sted når jeg er ferdig med å sladde skiltnumre, men må bare slenge ut et her med en gang...

HVEM eier denne bilen?!? Fyyyyy f**n, fikk frysninger på ryggen av den! : faint : Det er det råeste jeg har sett, spesielt fargekombinasjonen og lakkeringen. Helt sinssykt... : eek ::tilber: :tilber:

 

Forøvrig syns jeg det virket som et skikkelig kult treff, selv om jeg ikke fikk snakket med så mange eller kjørt på banen på mitt aller første VACN-treff. Men det kommer det mange flere sjanser til senere:) Dette ga mersmak:)

 

Edit: Prøve å få lagt ved bildet nå ja :P

 

Lars Ivar Hovland (Valdres lokallag)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekkbana slapp... :( såg ut som eit motorsykkeldekk

huh? kjørt av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte dekket AV felgen:) Men så ut som du hadde det morro og at bilen gikk sålenge det varte da:) Men hørte jeg rykter om at du raste motoren IGJEN: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ES tuning lakker twinturbo urquattroen?!??!?! hvorfor har ikke jeg bilen ferdig?: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noen som har noe video fra treffet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var flust med videokameraer. Og vet flere som sitter å redigerer allerede =)

 

Regner med at det kommer en del iløpet av de første dagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er en i Mjøsa Lokallag sin dette, Yashar Ravasani..

Jævli pen bil, vertfall.. :)

 

 

Nei dette er Øyvid Haugan sin bil og han bor på Lillehammer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ES tuning lakker twinturbo urquattroen?!??!?! hvorfor har ikke jeg bilen ferdig?: bråk :

 

 

Nei, dette er en annen URQ dette, eies av en fyr fra Frøya, singelturbo.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

My bra bilder, noen som har noen bilder av en polo m sorg motor???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først noen bilder fra turen opp idag.

114_1488-2.jpg

114_1479.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder fra turen opp til Vålerbanen

114_1490.jpg

115_1501.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra utstillingen

115_1512.jpg

115_1514.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.