#51 Skrevet Juni 4, 2006 Da var alle mine bilder fra i dag ute på http://www.ogsv.com/vacn06 Beklager de 6 første bildene der, som er totalt irrelevante (dieselpumpa mi) Forøvrig er jeg en meget dårlig fotograf, som sikkert alle ser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 4, 2006 Flere bilder fra utstillingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 4, 2006 To nydelige Golf4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 4, 2006 Passat og A3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 4, 2006 To TT`er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 4, 2006 To A3`er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 4, 2006 Golf 5 GTI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 4, 2006 Banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 4, 2006 S3 og Caddy VR6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 4, 2006 Polo og Touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 4, 2006 To siste for idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 4, 2006 All ære til eier av den candy røde Golf 4 TDI en. Sinnsykt flott bil!!! Gratulerer ellers til alle som vant priser. Takk for samværet og et hyggelig treff. Bent Owe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 4, 2006 Poloen har kun Sorg luftfilterbox, ikke Sorg-motor.. Men bra, det går den, hadde et par sug i magen i den bilen et heat: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 4, 2006 All ære til eier av den candy røde Golf 4 TDI en. Sinnsykt flott bil!!! enda råere at han har lakkert den selv uten å ha det som yrke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 4, 2006 Hva heter disse felgene og noen som vet hvor store dem er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 4, 2006 Hva heter disse felgene og noen som vet hvor store dem er? Disse felgene heter vel ASA AR1. Fås kjøpt hos Sharif. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 4, 2006 Takk for ett hyggelig treff, dette var kjempekoselig. Til og med været var på vår side:) Øystein: Står 20" på den røde candy golfen... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 4, 2006 Hei! Tok dette action bilde ved sjikanen på depo-strekket. Kunne vært meg, men ikke denne gangen mvh Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 4, 2006 Dette var noen av mine favoritter! Beklager dårlige bilder, men glemmte cam hjemme: bh : Så der tatt med mobil! Denne får meg til å skjelve i buksene! Herregud for en bil! Har ikke ord en gang jeg! Akk sånn jeg villa hatt en femmer Gti! Alltid vert svak for denne! Clean:) Denne var på min topp liste! Sinnsykt rå, synes jeg! Stilig POLO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 4, 2006 Har alltid hatet lupo'er helt til nå! De har jo også potensiale jo, denne var stilig! vel, Lupo er det da ikke, men en Polo. Dog er den MEGET pen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 4, 2006 Har alltid hatet lupo'er helt til nå! De har jo også potensiale jo, denne var stilig! Bortsett fra at det er en POLO da... Edit: morten var før meg gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 4, 2006 Kjempe bra treff!! Men noen som fikk tatt noen bilder eller film av meg på banen?? (svart golf 4 gti) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 4, 2006 Ja, akuratt denne jeg tenkte på. Syntes bare den så nice ut. Er denne bilen en klubb bil? Skulle gjerne sett flere bilder av den og speksa på den. Han er med i mjøsalokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 4, 2006 Det var et hyggelig treff, og det frister å komme sørover en annen gang også Legger ut en håndfull av de bildene jeg tok iløpet av helgen. Jeg filmet også litt iløpet av helgen, men dette må redigeres en del, samt at jeg må finne ut hvordan jeg kan legge den ut slik at dere kan laste den ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 4, 2006 Bilen til klubben, samt "Skywalker". (Noen som har litt specs på klubbilen?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...