#76 Skrevet Juni 4, 2006 En Caravelle og en Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 4, 2006 "Joppe" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 4, 2006 "Effektief" og en Passat StreetFighter II. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 4, 2006 Heia Tufte IL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 4, 2006 A6 og Beetle RSi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 4, 2006 "Lambo-doors" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 4, 2006 "Tessa" og "Joppe" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 4, 2006 "die aller vaerste"-caddy'n og en VW Caravelle/Transporter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 4, 2006 "My toy" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 4, 2006 Mer Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 4, 2006 ...og enda mer Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 4, 2006 VW Caravelle/Transporter og "Ice blue". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 4, 2006 To generasjoner VAG: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 4, 2006 Bilen som glatt hadde fått min stemme som dagens VW på People's Choice slippen. Aner ikke hvem som eier bilen, men jeg synes de nye Passatene har noe for seg, og denne her er absolutt et godt utgangspunkt. Gjør seg med hjul, senk og litt Votex på disse - mye potensiale. Utradisjonell farge er og stilig! Desverre var ikke bilen med i utstillingen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 4, 2006 Og til slutt legger jeg ved to bilder fra hjemreisen...bilen til Helge, en regnvåt Golf III, i Folldalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 5, 2006 Med nytt fotoapparat (EOS 350D) og passe stort minnekort fikk jeg tatt endel bilder denne helgen, faktisk i overkant av 1200 bilder!!! Når man står ved banen og tar seriefotos og drar unna 10 bilder på et par sekuder blir det mange fotos etterhvert. Jeg regner med at det er noen blinkskudd der, men de kommer nok ikke på nett i kveld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 5, 2006 Jepp, er en i Mjøsa Lokallag sin dette, Yashar Ravasani..Jævli pen bil, vertfall.. Nei dette er Øyvid Haugan sin bil og han bor på Lillehammer. Aha.. Visste han var med i Mjøsa, og sjekka bildetråden, men da har jeg sett feil på det bildet jeg så på.. Da eier han en lignende A4, så ikke så nøye på bildet før jeg posta navnet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 5, 2006 takk for at dere legger ut flott bilder!! slik at der er en liten trøst for oss som ikke var der og! så bilde av geir tony strand sin røde ur quattro... noen som så noe om han hadde med ur quattro sedanen sin eller (grå). og var det i så fall noe trøkk i den etter vinterens oppgraderinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 5, 2006 huh? kjørt av? Nei kjørte ikkje av, det var berre dekkbana som gav etter... Kjørte dekket AV felgen:) Men så ut som du hadde det morro og at bilen gikk sålenge det varte da:) Men hørte jeg rykter om at du raste motoren IGJEN: klø : Nei motoren går like fint den Og det var jævla morro ja... Ingen som kjørte forbi meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 5, 2006 ja det er ikke gøy når bannren slipper fra dekket. men fy faen og det funka på banen. filma litt og når jeg skal redigere regner jeg med at jeg må redigere vekk meg selv som sier sier å "fy faen og dette går" sikkert 200 ganger he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 5, 2006 takk for at dere legger ut flott bilder!! slik at der er en liten trøst for oss som ikke var der og! så bilde av geir tony strand sin røde ur quattro... noen som så noe om han hadde med ur quattro sedanen sin eller (grå). og var det i så fall noe trøkk i den etter vinterens oppgraderinger? Geir Tony hadde bare med seg den røde, men han satset på å ha sedanen klar på sensommeren (Rudskogen)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 5, 2006 Dumt at jeg ikke kom likevel. Men var det mange Bora'er der? Virket ikke sånt på bildene jeg ser her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 5, 2006 Her er noen bilder fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 5, 2006 Noen flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 5, 2006 Et par til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...