#101 Skrevet Juni 5, 2006 og siste.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 5, 2006 A3 til TS Racing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 5, 2006 Bortsett fra at det er en POLO da... Edit: morten var før meg gitt. Hehe. Snakk om også ta feil a! Var sikker på att polo aldri kom med fire lykter jeg! hehe! Men men, Rå var den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 5, 2006 Men var det mange Bora'er der? Virket ikke sånt på bildene jeg ser her.. Ja, det var noen Bora'er der, i allefall ett par stykker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 5, 2006 Kjempe masse bra bilder!! Jeg savner en video fra kjøringen på søndagen, noen som har det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 5, 2006 A3 til TS Racing. Mye fine bilder her, var bra treff regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 5, 2006 jeg savner film fra lørdagskjøringa. sleng ut folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 5, 2006 jeg savner film fra lørdagskjøringa. sleng ut folkens Jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 5, 2006 Tok bilde av en del av de "gamle" bilene... Tor Inge sin Audi 50 Sedan? Kjell Arne sin unike Audi 100, fikk skremt han litt på bane og... Meget pen Golf GTi i orginal stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 5, 2006 Lars sin Passat TS. Hennings Audi 80. Terje Rønning's prosjekt SLC... Og Caddy med VR6 motor... Resten av bildene finner dere HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 5, 2006 Knallbra treff Mye fine bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 5, 2006 ingen som fikk tatt bilde av einsern med takgrind på lørdag da.. *kremt* hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 5, 2006 Takk til alle for ett knallbra treff ja, fant ett fint bilde her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 5, 2006 ingen som fikk tatt bilde av einsern med takgrind på lørdag da.. *kremt* hehe av ren nysgjerrighet, hva var fargen på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 5, 2006 Kjempetreff! Veldig mye bra kjøring, lite utforkjøringer og få havarier! Veldig bra arrangert. Mye heftige kjøretøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 5, 2006 Her er noen av mine bilder fra banekjøringen på lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 5, 2006 lyslys grønn metallic ..eller inaris silber da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 5, 2006 Og noen få bilder fra kjøringen på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 5, 2006 Og noen av bilene fra utstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 5, 2006 Mange bra bilder her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 5, 2006 Noen som vet hvor den sølv Audi TTen med ArtSolution-skilter har endt opp..? Stod noen dager på Gjøvik på prøveskilter (en her som importerte mener jeg).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 5, 2006 Ser ut til at treffet var meget bra. Mye bra biler og ikke minst - mye bra bilder ! Mange som er flinke til å ta bil bilder i klubben nå - og har invistert i dyrt utstyr for å gjøre dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 5, 2006 enda råere at han har lakkert den selv uten å ha det som yrke... Hmm.. Var det Kjell Magne sin?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 5, 2006 Nice Passat =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 5, 2006 mere passat =) og en fin golf.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...