#126 Skrevet Juni 5, 2006 De spissene der var virkelig spisse..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 5, 2006 NICE EINZER!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 5, 2006 Bilen som glatt hadde fått min stemme som dagens VW på People's Choice slippen. Aner ikke hvem som eier bilen, menjeg synes de nye Passatene har noe for seg, og denne her er absolutt et godt utgangspunkt. Gjør seg med hjul, senk og litt Votex på disse - mye potensiale. Utradisjonell farge er og stilig! Desverre var ikke bilen med i utstillingen... Dette er bilen til Erlandsen som jobber hos Møller Romerike, utrolig fin bil! Denne bilen røper at 235/35 19 faktisk er litt lite på Passat B6, men den blir lav og fin da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 5, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 5, 2006 Litt fler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 5, 2006 De siste for i dag iallefall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 5, 2006 Er det noen som har noen bilder av min B7 A4 Avant på banen på lørdagen? Sort orginal bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 5, 2006 "My toy" Har det blitt ny "My Toy" nå? Så pen ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 5, 2006 Fy feite det er mange feite biler i denne klubben, men det er mange biler jeg ikke har sett før! Er det mangen ikke medlemmer på treffet eller er det mangen som ikke gidder å legge ut bilder av bilen sin i Galleriet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 5, 2006 Det var crispy "i fart" bilder Kjetil, har du et av min og fra lørdagen? Det samme gjelder deg og Per, litt mer soft i kantene, men veldig stilig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 5, 2006 Det samme gjelder deg og Per, litt mer soft i kantene, men veldig stilig. Takker, jeg er helt nybegynner når det gjelder slik fotografering. Jeg har hatt kameraet i 3 uker, bruker std 18-55 linse, og har aldri fotografert bilder i fart på denne måten før, så jeg er stort sett fornøyd med resultatet på de bildene jeg la ut. Det var utrolig mange bilder som ikke ble bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 5, 2006 Er han med candy golfen på forume? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 5, 2006 Fy feite det er mange feite biler i denne klubben, men det er mange biler jeg ikke har sett før! Er det mangen ikke medlemmer på treffet eller er det mangen som ikke gidder å legge ut bilder av bilen sin i Galleriet??? vil anta at mange av medlemmene ikke bruker nett ergo de har ikke lagt ut noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 5, 2006 Knipset litt bilder på vei hjem fra treffet ca. kl 23.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 5, 2006 vel, da har jeg endelig fått lagt ut alle bildene mine.. har lekt litt med justering i photoshop på ustillingsbildene, noen er nok litt vel utbrente osv, men fortvil ikke, ønsker du bildet i original tilstand, er det bare å rope ut, så legger jeg det ut.. mulig jeg også endrer alle etterhvert, og legger ut originalbildene.. vi får se, vi får se 490 bilder finner dere hvertfall på http://www.olastuen.no/bilder/vwaudi/index.html Noen få høydepunkter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 5, 2006 Er han med candy golfen på forume? Han er på Golf 4-forumet på bilforumet.net, vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 5, 2006 Knipset litt bilder på vei hjem fra treffet ca. kl 23.30 Aha, da var det altså deg jeg kjørte bak fra ca Gardermoen til Drammen i går da Fin bil, utrolig blank både i lakken og krommen. Hadde litt problemer med å henge på i oppoverbakkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 5, 2006 vel, da har jeg endelig fått lagt ut alle bildene mine.. har lekt litt med justering i photoshop på ustillingsbildene, noen er nok litt vel utbrente osv, men fortvil ikke, ønsker du bildet i original tilstand, er det bare å rope ut, så legger jeg det ut.. mulig jeg også endrer alle etterhvert, og legger ut originalbildene.. vi får se, vi får se 490 bilder finner dere hvertfall på http://www.olastuen.no/bilder/vwaudi/index.html Noen få høydepunkter: Går det greit om jeg lagrer noen av bildene du har tatt av DSG2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 5, 2006 490 bilder finner dere hvertfall på http://www.olastuen.no/bilder/vwaudi/index.html Hehe, ser vi hadde plassert oss strategisk til, siden vi er med i bakgrunnen på de fleste banekjøringsbildene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 5, 2006 Syyykt pen den røde Golf 4`ern.. Er scoopen fake eller ekte? Så litt fake ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 5, 2006 mye knall bra bilder her: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 5, 2006 Her var det masse bra bilder og mye bra kjørebilder. Synn jeg ikke fikk vært der, men kommer sterkere tilbake neste treff: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 5, 2006 Fikk noen runder på bana. Men måtte gi meg da bremseklossene tok fyr:) Noen som har bilder av VR6n min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 5, 2006 Forska litt på såkalt panorering... Var ikke lett det gitt.. Men fikk til noen, her er iallefall ett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 5, 2006 Forska litt på såkalt panorering... Var ikke lett det gitt.. Men fikk til noen, her er iallefall ett.. åssen kamera må man ha for å få til slikt? zoomet du i tilegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...