#176 Skrevet Juni 7, 2006 ingen som har bilder av bilen min da?.. sedan 80 med koksgrå felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juni 8, 2006 Her noen bilder min kjære har tatt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juni 8, 2006 ... noen til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juni 8, 2006 ... litt hulter til bulter, men: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juni 8, 2006 ... Hovedtreff 2006 keeps on going: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juni 8, 2006 ... og de siste: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juni 8, 2006 Så slenger jeg med premievinnerene, dog uten noe særlig system: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juni 8, 2006 ... er mange vinnere ja: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juni 8, 2006 ... noen flere da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juni 8, 2006 ... og de siste. Da mangler jeg sikkert noen, men ikke så mange vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juni 8, 2006 Og jeg er like fin på håret som alltid: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juni 8, 2006 Og jeg er like fin på håret som alltid: haha : Slapp av, det er Roger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juni 8, 2006 Slapp av, det er Roger også Hehehe. AutoGlym Resin polish fikser manken min på selv de mest uheldige dagene. Dagens bredeste midtskill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 8, 2006 Slapp av, det er Roger også Du fikk sinnsyk klare bilder, man ser jo til og med navnene våre på bildet du tok på DGS2... Men har du ikke bilde av oss fra premieutdelingen? Det er jo noe å ha for oss uansett åssn resultatet ble, jo teitere jo bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juni 8, 2006 Mange bra bilder her, selv om ikke alle er like presentable under premieutdelingen. Mest fornøyd med bilde av bilen jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juni 8, 2006 Så slenger jeg med premievinnerene, dog uten noe særlig system: Noen som vet hva han vant for..? Tipper det var for en sølv Audi TT med ArtSolution-plater..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juni 8, 2006 Tipper det var for en sølv Audi TT med ArtSolution-plater..?Han fikk 3. plass i TT/Beetle-klassen. Andre plass til Kenneth Sandnes /Lilla TT og 1.plass til Thomas Guldbrandsen/Sort TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juni 8, 2006 Han fikk 3. plass i TT/Beetle-klassen. Andre plass til Kenneth Sandnes /Lilla TT og 1.plass til Thomas Guldbrandsen/Sort TT Oki.. Da er det nok han som eier/har importert denne, siden han på bildet jobber på Hydro Texaco på Gjøvik.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=53755 Visste forøvrig ikke at han var medlem i klubben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juni 8, 2006 Jøsses, han derre figuren i rød T-skjorte vant jaggu mye!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Juni 8, 2006 Jøsses, han derre figuren i rød T-skjorte vant jaggu mye!! prøver du å være morsom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Juni 8, 2006 Men har du ikke bilde av oss fra premieutdelingen? Det er jo noe å ha for oss uansett åssn resultatet ble, jo teitere jo bedre... Slappa, Håkon, jeg fikk festet dere til "filmen". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Juni 8, 2006 Er ikke dette samme bilder som Andreas la ut på forigje side: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Juni 8, 2006 Argh, han sa ikke i fra at han hadde lagt de ut Har sletta det nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Juni 8, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Juni 8, 2006 Slappa, Håkon, jeg fikk festet dere til "filmen". Så bra, det der er hjemmeside-stoff... Hadde litt problemer med å få pokkisen fra John som dere ser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...