#251 Skrevet August 24, 2006 Ett til fra Våler Kristian..tok litt hardt i ? Og S2 in action..endelig fått lastet opp mer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet August 24, 2006 Ett til fra Våler Kristian..tok litt hardt i ? Første gangen jeg har sett flammer fra bremsene (sto like ved). Mine bilder av røyken er langt framme i denne tråden, rakk ikke å få bilde av flammene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet August 24, 2006 Audi's in motion... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet August 24, 2006 Einserne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet August 24, 2006 Oversikt fra Pit'n og 50n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet August 24, 2006 Ur og 2ran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet August 24, 2006 Kule bilder og varme bremser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet August 24, 2006 Fine bilder Lars! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet August 24, 2006 Fine bilder Lars! Takker og bukker Finnes i grandiose størrelser også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mars 10, 2007 Kristian Pettersen var uheldig å fikk brann i bremsene på sin Golf VR6. Han har etterlyst bildene jeg tok av dette, så her er de. Dessverre fikk jeg ikke noe bilde av selve flammene, han var for raskt ute med å hive sand på for å kvele flammene Nye 334mm R32 bremser er på vei. Kjente etter 2 runder at det begynte å lukte varme klosser.. Værste var at rett før det tok fyr, ville jeg ta igjen en S4 på rettstrekka. Noe jeg gjorde, men holdt på å rævkjøre den bilen da jeg plutselig ikke hadde noen bremser. Sorry for det... Per husker jeg var raskt på plass for å forevige det hele. Jeg hadde nok med å slokke brann:) Bilen funka veldig bra på bane. Var sjåføren som tok det rolig og kjørte rolig. Hornene i panna tok litt over... Som bildene viser. Kompressor på VR6 funker bra. Bedre en klossene? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mars 10, 2007 Er det noken som har bilder av A3n min, som ikkje er komme fram her? Sit å mimrer litt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...