#151 Skrevet Juni 5, 2006 tror man får til dette med å bruke "lang" lukkertid! men det vanskelig å få det bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Juni 5, 2006 Går det greit om jeg lagrer noen av bildene du har tatt av DSG2? Bare å lagre i massevis det =) Printet også ut et bilde av den som jeg hadde med som reklame på søndagen... (prøvde å reklamere litt for meg selv og fotograferingen min).. du kan sikkert få den ene kopien også, neste gang vi treffes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Juni 5, 2006 åssen kamera må man ha for å få til slikt? zoomet du i tilegg? Her må man kunne justere lukkertiden manuelt.. det er vel stort sett det eneste kravet til kamera.. bildet blir slik ved å følge bilen med kameraet og ta bildet med lang lukkertid.. er viktig at kameraet beveges stabilt og stødig i samme bevegelse som bilen.. så vil du få et skarpt bilde av bilen, mens bakgrunnen blir utydelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Juni 5, 2006 Dette er bilen til Erlandsen som jobber hos Møller Romerike, utrolig fin bil! Denne bilen røper at 235/35 19 faktisk er litt lite på Passat B6, men den blir lav og fin da Synes det passet bra jeg, burde kanskje bare hatt litt mer senking. (men så vet du jo mitt syn på slike ting ). Er det en 2.0TDI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Juni 5, 2006 Ingen som har flere bilder fra denne knivingen her da? Horna vokste langt ut gjennom hjelmen ei stund der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Juni 6, 2006 Synes det passet bra jeg, burde kanskje bare hatt litt mer senking. (men så vet du jo mitt syn på slike ting ). Er det en 2.0TDI? Jepp det passet bra men f.eks 245/35 19 ville nok gitt mer "riktig" hjuldim på bilen samt at glippa i skjermen ville blitt litt mindre. Enig at den kunne vært slept mer ned, men det er vel en bruksbil da... Tror det er 2,0TDI ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Juni 6, 2006 har gått over alle bildene mine og endret lysjusteringer og slik, så bildene ikke er så mørke lenger.. enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Juni 6, 2006 Hei!Tok dette action bilde ved sjikanen på depo-strekket. Kunne vært meg, men ikke denne gangen mvh Are He, he, takk for kommentar ! Hadde litt hjertebank ja :-) PS ! Det er bare en A3 130TDI quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Juni 6, 2006 He, he, takk for kommentar ! Hadde litt hjertebank ja :-) PS ! Det er bare en A3 130TDI quattro. Det kunne jo ikke være noen andre enn han som satser ALT og litt til på banene!! Respect Vidar! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Juni 6, 2006 Det kunne jo ikke være noen andre enn han som satser ALT og litt til på banene!! Respect Vidar! TThomaz Så sant, så sant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Juni 6, 2006 Mine bilder, sneak preview: Liker denne virkelig:) Resten av bildene: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album235&page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Juni 6, 2006 Forska litt på såkalt panorering... Var ikke lett det gitt.. Men fikk til noen, her er iallefall ett.. åssen kamera må man ha for å få til slikt? zoomet du i tilegg? Jeg har et Sony DSC-H1 kamera.. Ikke akkurat verdens mest avanserte kamera, men det holder i massevis for meg.. Det du trenger er i utgangs-punktet et kamera som du kan justere lukkertiden på.. Mitt kamera ville ta bilder med 1/250 sekund med det lyset som var på bana der, mens jeg satte tida til 1/50 sekund.. Dess lenger lukkertid, dess bedre effekt, men desto vanskeligere å få til bildet.. Har også problemet med at bildet blir for lyst med lang lukkertid, dette kan i sin tur kompenseres med blender-åpninga men dette er en teknikk noen med peiling får forklare tror jeg.. Jeg brukte iallefall blender 8 på dette bildet.. Så er det som Fredrik og Geir Olav sier, følge bilen med kameraet mens du tar bildet, i en så jevn bevegelse som mulig.. Var vanskelig å få det til skikkelig så de aller fleste bilda ble "blurry".. Edit: Zoom ja, hadde vel 4-5x zoom på dette bildet, men det er beskjært litt i PS i ettertid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Juni 6, 2006 Noen bilder til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Juni 6, 2006 Bedre sent enn aldri... Mine bilder ligger her: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album244 Bildene er ikke i rekkefølge og det er langt i fra alle jeg tok. Men håper de er litt spennende hvertfall. Teaser: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Juni 7, 2006 Bedre sent enn aldri... Mine bilder ligger her: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album244 Bildene er ikke i rekkefølge og det er langt i fra alle jeg tok. Men håper de er litt spennende hvertfall. Masse tøffe actionbilder fra banen og noen dritstilige av a4'en min Mvh Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Juni 7, 2006 Det er bare noe med dette bildet som jeg ikke får til å stemme... Hvordan kommer man ut av en høyresving i den vinkelen der med åpenbart full kontra...? Er liksom noe med banen, retningen på bilen og retningen på hjula som ikke klaffer i mine øyne, men er kanskje bare jeg som ikke kjenner banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Juni 7, 2006 Det er bare noe med dette bildet som jeg ikke får til å stemme... Hvordan kommer man ut av en høyresving i den vinkelen der med åpenbart full kontra...? Er liksom noe med banen, retningen på bilen og retningen på hjula som ikke klaffer i mine øyne, men er kanskje bare jeg som ikke kjenner banen? Kommer fra høyre på bildet... Er en venstresving... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juni 7, 2006 Jepp, det bildet der er vel tatt på tur ut av motorsykkelsjikanen etter depotstrekket, så jeg vil tro du har ganske greit pådrag her? Hørte forresten at du hadde et veldig greit tilbud på strekka etter kafe'n også, mens Vidar fra Audisentrum lå bak deg? Venstre hjul utenfor asfalten og litt retur og greier? Er det ingen som har bilder av det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juni 7, 2006 Hørte forresten at du hadde et veldig greit tilbud på strekka etter kafe'n også, mens Vidar fra Audisentrum lå bak deg? Venstre hjul utenfor asfalten og litt retur og greier?Er det ingen som har bilder av det da? Begynte å bli varme dekka og seila litt langt ut der ja fikk to små-slenger når hjula kom seg inn på asfalten igjen. Action i 170 Vil tro det så mer dramatisk ut enn det var... holdt pedaln i bonn hele tia jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juni 7, 2006 Ingen som har bilder av min svarte s2 coupe? Kjørte sent lørdag og tidlig søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juni 7, 2006 Noen med bilder av 2'er golfen min? med 18" felger? grønn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juni 7, 2006 FILM! Ingen som filma i helga da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juni 7, 2006 ligger vel flere filmer til redigering her og der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Juni 7, 2006 kommer snart filmer på sia mi. men har da fått ut noen bilder da i alle fall. men det tar tid og redigere. har ca 1 time og 30 min med film. så følg med på http://www.Audi-Racing.no har dere noen ferdig redigerte filmer som dere veill ha lagdt ut så send dem på mail til oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Juni 7, 2006 ...og enda mer Audi Skikkelig tøffe de sorte felgene på cab`n der! Passer like godt på Audi som Mercedes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...