#201 Skrevet Juni 8, 2006 Men har du ikke bilde av oss fra premieutdelingen? ... å joda: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Juni 10, 2006 Kristian Pettersen var uheldig å fikk brann i bremsene på sin Golf VR6. Han har etterlyst bildene jeg tok av dette, så her er de. Dessverre fikk jeg ikke noe bilde av selve flammene, han var for raskt ute med å hive sand på for å kvele flammene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Juni 11, 2006 Har du en hjemmeside der jeg kan få se resten av bildene du har tatt Per? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Juni 11, 2006 UR Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Juni 11, 2006 Flere Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Juni 11, 2006 Enda Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Juni 11, 2006 Og enda fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Juni 11, 2006 Kenwood 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Juni 11, 2006 Har du en hjemmeside der jeg kan få se resten av bildene du har tatt Per? Både ja og nei. Jeg har en egen galleriside, men jeg har hittil ikke lagt ut noen flere bilder enn de jeg har postet i denne tråden. En god del av bildene mine kommer snart på to svære VW- og Audi-nettsteder på andre siden av atlanteren! Ellers så er adressen til mitt galleri http://public.fotki.com/Volkswagen/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Juni 12, 2006 Takker for bildene Per. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Juni 13, 2006 A3 sportback 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Juni 16, 2006 Jeg har endelig ferdig min video hvis noen har plass å legge den...16 minutter og 65 Mb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Juni 16, 2006 Jeg har endelig ferdig min video hvis noen har plass å legge den...16 minutter og 65 Mb. Vagner Jeje osv serveren som flere her bruker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Juni 16, 2006 Wooohooo, gleder meg Lars, snakk med Tommy i morgen, han sa det at om filmene var under 100Mb kunne han "hoste" de... (ikke i dag, det støyet fælt både av han og byen rundt han:D) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Juni 16, 2006 Vagner Jeje osv serveren som flere her bruker? Noen som kan bistå med adresse og nødvendige opplysninger for innlogging og opplasting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Juni 16, 2006 Noen som kan bistå med adresse og nødvendige opplysninger for innlogging og opplasting? Send PM til kristian Tjessem her på forumet for login info og div til vagner.jeje.je 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Juni 16, 2006 Da er filmen lastet opp...ligger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Juni 16, 2006 Da er filmen lastet opp...ligger her Super bra film, utrolig digg at du ikke la til musikk, var bare å nyte eksos lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Juni 17, 2006 Super bra film, utrolig digg at du ikke la til musikk, var bare å nyte eksos lyden Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Juni 17, 2006 skikkelig bra film. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Juni 17, 2006 kjempebra film lars inge visste ikke du filmet så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Juni 17, 2006 kjempebra film lars inge visste ikke du filmet så mye Hyggelig...brukte mesteparten av søndagen bak kameraet vettu. Jo mer man filmer jo større er sjansen for at noe blir brukbart. Har fortsatt masse å lære men det er i hvert fall fremgang og det er jo positivt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Juni 17, 2006 Ingen som har fått lurt med den sølvfargede S4en med 4 potter på film? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Juni 17, 2006 Ingen som har fått lurt med den sølvfargede S4en med 4 potter på film? Ser ikke ut som om noen har fått med seg meg heller.. grønn energolf, forsøkte å satse friskt på lørdagen, men var litt redusert i formen til å få noen særlig banetid på søndagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Juni 17, 2006 filmen var bra den,,, men kunne klipt ut den volvo 240 eller va det var helt i starten: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...