Anbefalte innlegg

Jeg har en Hitachi poleringsmaskin(se link), men den puta som fulgte med var lite tess. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en skive med borrelås og passende polerhetter?

 

Link.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte autoglym padder til min maskin, det er sånne som det ikke skal være hetter på:) . Rekvisita med godt utvalg har nok det, ellers kan du jo høre med bilpleiefirma e.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte autoglym padder til min maskin, det er sånne som det ikke skal være hetter på:) . Rekvisita med godt utvalg har nok det, ellers kan du jo høre med bilpleiefirma e.l.

 

Er de jeg er på jakt etter! Skal en tur på tess til tirsdag og se om jeg finner er en rondell med borrelås. Hvor kjøpte du de autoglym padsene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ta meg den friheten til å svar for Sindre siden jeg var med og handlet.Vi var innom den lokale Cd Cardic butikken i bodø og hadlet disse putene.En hard(gul) for rubbingog en litt mykere(hvit) for polering,hver pute kosta ca 150 kr.Et lite sp til deg,hvor handlet du poleringsmaskinen din? fra den linkne du nevnte i første post,hva kom den evt på til slutt? For puter kan jo du prøve thorsov bil rek,evt biltema de har noen puter også,men vet ikke helt kvaliteten på dem.siste sjangs å dra innom et bilpleiefirma og hører om dem evt kan bestille noen til deg når de skal bestille rekvesita til dem selv.Megauaris har også utrolige bra puter,har jobbet med dem før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ta meg den friheten til å svar for Sindre siden jeg var med og handlet.Vi var innom den lokale Cd Cardic butikken i bodø og hadlet disse putene.En hard(gul) for rubbingog en litt mykere(hvit) for polering,hver pute kosta ca 150 kr.Et lite sp til deg,hvor handlet du poleringsmaskinen din? fra den linkne du nevnte i første post,hva kom den evt på til slutt? For puter kan jo du prøve thorsov bil rek,evt biltema de har noen puter også,men vet ikke helt kvaliteten på dem.siste sjangs å dra innom et bilpleiefirma og hører om dem evt kan bestille noen til deg når de skal bestille rekvesita til dem selv.Megauaris har også utrolige bra puter,har jobbet med dem før.

 

Så ikke at det var postet noe her.. Jeg kjøpte den hos en lokal forretning(Albert Bøe). De hadde denne maskinen til 1995,-.

 

Har forresten ikke klart å funnet noen skikkelig puter, men har ikke leitet veldig heller.. Får ta en tur innom den lokale bilpleiern å høre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.